تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

خرید تجهیزات پزشکی؛ از کالای تقلبی و قاچاق تا نوسانات قیمتی بسیار

حتماً برای شما هم پیش آماده که قصد خرید تجهیزات مراقبتی و پزشکی مثل دستگاه فشارسنج خون یا دستگاه تست قند خون داشته باشید، اما به دلیل نداشتن دانش و تخصص کافی و نبودن مشاور متخصص در اطرافیان نزدیک، دچار سردرگمی شوید و نهایتاً از خرید خود احساس رضایت کافی نداشته باشید.

خرید تجهیزات پزشکی؛ از کالای تقلبی و قاچاق تا نوسانات قیمتی بسیار

رویداد۲۴ تعدد محصولات و برندهای ناشناخته، تقلبی بودن محصولات، شفاف نبودن قیمتها و نبود خدمات پس از فروش تنها برخی از مواردی هستند که شما را در بازار کالاها و تجهیزات پزشکی دچار ابهام و سرگردانی می‌کنند؟ اما چاره چیست؟

حتماً برای شما هم پیش آماده که قصد خرید تجهیزات مراقبتی و پزشکی مثل دستگاه فشارسنج خون یا دستگاه تست قند خون داشته باشید اما به دلیل نداشتن دانش و تخصص کافی و نبودن مشاور متخصص در اطرافیان نزدیک، دچار سردرگمی شوید و نهایتاً از خرید خود احساس رضایت کافی نداشته باشید.

تا پیش از این پیدا کردن فروشنده‌ای که اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد، طیف وسیعی از محصولات را با بهترین قیمت ارائه کند و کالاهای با اصالت و خدمات پس از فروش را به شما پیشنهاد کند تقریباً غیرممکن بود، اما حالا این تجربه در دسترس شماست.

درمان‌کالا یک فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی است. محصولات این فروشگاه طیف وسیعی از اقلام شامل تجهیزات پزشکی خانگی نظیر انواع فشارسنج، دستگاه تست قند خون، ملزومات ارتوپدی و توانبخشی، بالش و تشک طبی و درمانی و لوازم کمک حرکتی را پوشش داده و در کنار این دسته، سبد وسیعی از محصولات تخصصی پزشکی نظیر انواع گوشی پزشکی، افتالموسکوپ، اتوسکوپ، چراغ‌های پزشکی، ست‌های معاینه و اورژانس را از بهترین برندهای معتبر بین المللی عرضه می‌دارد.

ارسال رایگان محصولات به سراسر کشور یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این فروشگاه است، اما مهمترین نکته در خرید از درمان کالا امکان استفاده از خدمات مشاوره آنلاین است که توسط تیم پشتیبانی متخصص این مجموعه ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند از دو مسیر چت آنلاین سایت و یا تماس تلفنی با واحد پشتیبانی، در رابطه با محصول مورد نظر خود آگاهی کسب کنند.

خرید تجهیزات پزشکی؛ از کالای تقلبی و قاچاق تا نوسانات قیمتی بسیار

درمان کالا با سابقه‌ی 9 ساله حضور در بازار تخصصی تجهیزات پزشکی، نامی آشنا برای فعالین این بازار است و تمامی محصولات به صورت مستقیم از نمایندگی رسمی برندها تهیه و عرضه می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که در مورد اصالت محصولات و گارانتی و خدمات پس از فروش آنها هیچ دغدغه و نگرانی خاصی برای مشتریان به وجود نیاید.

اما بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به درخواست مشتریان، درمان کالا مدتی است که سبد محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز به محصولات خود افزوده و در حال حاضر اقلام برترین برندهای حوزه آرایشی و بهداشتی، شامل انواع شوینده، لوازم مراقب از پوست و مو، لوازم آرایشی و مراقبت از دهان و دندان نیز در درمان کالا قابل مشاهده، مقایسه و خرید است.

خرید تجهیزات پزشکی؛ از کالای تقلبی و قاچاق تا نوسانات قیمتی بسیار

درمان کالا یک فروشگاه اینترنتی است، با این حال در خدمت مراجعین حضوری هم بوده و امکان خرید حضوری محصولات هم فراهم است. با این حال اگر تمایلی به خرید اینترنتی ندارید و یا امکان مراجعه حضوری برای شما مسیر نیست، امکان ثبت سفارش تلفنی هم وجود داشته و می‌توانید با ثبت سفارش، کالای خود را در سراسر کشور درب منزل تحویل گرفته و تسویه مبلغ را نیز در هنگام تحویل انجام دهید.

حتی اگر در حال حاضر قصد خرید محصول خاصی را هم ندارید، توصیه می‌کنیم سری به سایت درمان کالا بزنید و محصولات مختلف را بررسی کنید، بدون شک محصولاتی جذاب که می‌توانند سبک زندگی شما را رو به سلامتی ببرند توجه شما را جلب خواهد کرد.

برچسب ها: تجهیزات پزشکی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان