تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

لوازم آرایشی برند را ازکجا بخریم؟

لوازم آرایشی با توجه به نوع مصرفی که دارد، مهم است که لوازم آرایشی برند یا لوازم آرایشی اصل را از کجا بخریم؟ برای پاسخ دادن به این سوال مهم با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های خرید‌های لوازم آرایشی برند آشنا کنیم.

لوازم آرایشی برند را ازکجا بخریم؟

رویداد۲۴ درطول تاریخ، همواره افرادی منفعت طلب بوده است که محصولات عالی، با کیفیت را پیدا کرده و با کالای فیک یا تقلبی جایگزین می­کنند. لوازم آرایشی با توجه به نوع مصرفی که دارد، مهم است که لوازم آرایشی برند یا لوازم آرایشی اصل را از کجا بخریم؟

برای پاسخ دادن به این سوال مهم با ما همراه باشید تا شما را با روش های خرید های لوازم آرایشی برند آشنا کنیم.

 فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی

اصلی ترین فاکتوری که باید در هنگام لوازم آرایشی به آن توجه کنیم، اعتبار آن فروشگاه است. فروشگاهی که ادعای داشتن لوازم آرایشی اصل دارد به هیچ عنوان درکنار محصولاتش، لوازم آرایش فیک یا بی کیفیت نمی فروشد. فروشگاه معتبر محصولات خود را از شرکت های اصلی تهیه و عرضه می کند. لوازم آرایشی برند معمولا قیمت بالاتری نسبت به نوع فیک یا تقلبی دارند. در فروشگاه های معتبر هر نوع لوازم آرایشی برای فروش یافت نمی شود. محصولاتی که در این نوع فروشگاه عرضه می گردد، دارای تاریخ انقضا و تاریخ تولید هست. همچنین همه محصولات دارای استانداردهای لازم برای سلامت پوست هستند.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی از طریق فضای مجازی از سال 1396 در ایران رونق بیشتری یافته است. همچنین بیماری منحوس کرونا سبب شده تا کسب و کارهای فضای مجازی به شکل فزاینده ای گسترش یابند. راحتی خرید اینترنتی لوازم آرایشی سبب شده است تا کمتر کسی یافت شود که برای خرید حضوری اقدام کند. چرا که هیچ کس حاضر نیست چند ساعت در ترافیک و هوای گرم یا سرد باشد، تا به فروشگاه مراجعه کند.

همه فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر، برای راحتی حال مشتریان خود، افزایش مشتریان و خرید اینترنتی لوازم آرایشی؛ اقدام به راه اندازی سایت خود کرده اند. بنابراین خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه های معتبر، یکی دیگر از راه های خرید لوازم آرایشی برند است.

سوالی که در اینجا ممکن است پیش بیاید این است آیا می توان از همه سایت های لوازم آرایشی خرید کرد؟ خیر، برای خرید لوازم آرایشی اورجینال نباید به هر سایتی اعتماد کنید.

خرید محصولات آرایشی از اینستاگرام و تلگرام

یکی از روشهای دیگر خرید لوازم آرایشی، خرید از کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرامی است که لوازم آرایشی را به فروش می رسانند. معمولا و در اکثر موارد این کانال ها یا پیج ها لوازم آرایشی تقلبی با قیمت ارزان را به فروش می رسانند. البته که ممکن است بین ها آنها محصولات برند یا اورجینال را یافت کرد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید لوازم آرایشی برند باید به آن توجه کرد این است، هرکسی نمی تواند این محصولات را وارد کشور کند. تهیه این محصولات با توجه تحریم بودن کشورمان و مشکلاتی که در واردات محصولات آرایشی برند هست، برای شرکت های بزرگ هم کار مشکلی است. پس تهیه لوازم آرایشی برند از پیج ها کانال های تلگرامی را فراموش کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل دارید، اول از همه از فروشگاه محصولات آرایشی دیدن کنید، اینماد و سایر نماد های آن را بررسی کنید. در زمینه لوازم آرایشی اورجینال یا اصل اعتبار مهم ترین نکته است.

لوازم آرایشی برند را ازکجا بخریم؟

چرا اینترنتی، لوازم آرایشی بخریم؟

برای خرید محصولات آرایشی، معمولا از تسترها قبل از خرید استفاده می کنند. اما اگر در خرید محصولات آرایشی خبره باشید به راحتی می توانید با خواندن راهنمای خرید هر محصول، لوازم آرایشی مورد پسند را پیدا کرده و به صورت اینترنتی خرید کنید. به چند دلیل روش خرید اینترنتی لوازم آرایشی برند بهتر از روش سنتی یعنی حضوری است.

  1. در این نوع خرید، یعنی خرید از فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی، نیاز به صرف وقت زیاد و هزینه رفت آمد نیست.
  2. در این نوع خرید، مشتری حق انتخاب بسیار بهتری دارد، چرا که در خرید اینترنتی لوازم آرایشی مشتری می تواند انواع برندها را بررسی کرده تا بهترین خرید خود را انجام دهد. در روش سنتی یا حضوری هیچ فروشنده ای برای شما وقت نمی گذارد تا تمام محصولات مورد نیاز شما را نشان دهند، همچنین ممکن است، بعضی از محصولات را نداشته باشد.
  3. با خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل، آسوده خاطر هستید که کلاهی سرتان نرفته است. چرا که لوازم آرایشی که خریده اید اورجینال و اصلی است. اگر از فروشگاه معتبری خرید کرده باشید، تضمین اصالت کالا بر روی همه لوازم آرایشی ارائه شده وجود دارد.
  4. در قسمت نظرات مشتریان که در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی وجود دارد. شما می توانید نظر مصرف کنندگان قبل از خود را ببینید. در فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی نظر همه مشتریانی که صادقانه ابراز کرده اند بدون سانسور وجود دارد. تا شما بتوانید خرید خوبی داشته باشید. در خرید سنتی فروشندگان فقط به تعریف و تمجید الکی از محصول خود یا برندی که کار می کنند، میپردازند.

لوازم آرایشی برند را ازکجا بخریم؟

چگونه بفهمیم لوازم آرایشی اورجینال اصل می خریم؟

هرچند که لوازم آرایشی تقلبی یا فیک بسیار شبیه نسخه اصلی است. اما لوازم آرایشی اصل یا اورجینال مشخصات و ویژگی های دارد. با آشنا شدن با این ویژگی ها و مشخصات به راحتی می توانید لوازم آرایشی اصل را از نسخه تقلبی تشخیص بدهید.

بسته بندی محصولات اصل

همان طور که گفتیم، هر محصولی که توسط برندهای مطرح تولید و عرضه می گردد، نسخه تقلبی یا فیک آن توسط افراد منفعت طلب تولید می شود. نکته ای که وجود دارد این است که این افراد با تمام مهارتی که دارند نمی توانند این محصولات را کپی کنند، از بسته بندی کالا ها تا بسته شدن درب محصولات لوازم آرایشی، عدم وجود تاریخ تولید و تاریخ انقضا، اشتباه تایپی و ... از ویژگی های محصولات تقلبی است.

قیمت لوازم آرایشی برند

بله! همین نکته یکی از اصلی در ترین نکته ها است. لوازم آرایشی اصل یا برند قیمت بالایی نسبت به نسخه تقلبی دارد. حتما این ضرب المثل معروف را شنیده اید که هیچ گرانی بی دلیل نیست و هیچ ارزانی بدون حکمت نیست. این مثل در خرید اینترنتی لوازم آرایشی برند هم وجود دارد. البته که تمام گفته های این بخش این معنی را نمی دهد که هرچه گران تر یا قیمت بالاتر اورجینال تر!

ولی لوازم آرایشی برند را با این قیمت دلار نمی توان ارزان خرید. اگر لوازم آرایشی ارزانی را خریده اید، نمونه های دیگر این لوازم آرایشی قیمت بالاتری دارد، شک نکنید محصولی که خریده اید تقلبی است.

لوازم آرایشی برند را ازکجا بخریم؟

مراجعه به سایت اصلی تولید کننده

برای تشخیص لوازم آرایشی اصل، کافی است به سایت اصلی تولید کننده مراجعه کنید. شما در این مراجعه از قیمت حدودی هر محصول اطلاع پیدا می کنید تا هم محصولی را با قیمت گران تهیه نکنید هم اینکه خدای نکرده با خرید محصول تقلبی کلاه سرتان نرود.

دومین نکته در مراجعه میتوانید بفهمید کد رنگ ها و بسته بندی است، به طور مثال وقتی کرم پودر مک شماره N5 را تولید نکرده است، طبیعتا اگر فروشنده ای به شما گفت من دارم این محصول را باید شستتان خبر دار شود که تقلبی است.

سومین نکته، بسته بندی و توضیحات محصول است که در فروشگاه های معتبر همانند سایت اصلی عرضه می گردد.

سخن آخر

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان، امیدواریم این چند راه حل برای خرید لوازم آرایشی اصل، کمک خوبی برای خرید باشد. اگر مواردی به نظرتان می‌رسد که از قلم افتاده است، خوشحال می‌شویم در قسمت کامنت‌ها اضافه کنید.

برچسب ها: لوازم آرایشی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان