تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

افزایش قیمت طلا و سکه ادامه دار است؟

قیمت دلار در بازار امروز روند افزایشی داشت و به کانال ۳۰ هزار تومان رسید. قیمت طلا و سکه در بازار امروز افزایشی بود و با سقف شکنی همراه شدند.

پیش بینی قیمت طلا

رویداد۲۴ در بازار روز شنبه ۱۳ آذر قیمت طلا و سکه روند افزایشی داشتند. قیمت سکه و نرخ ارز به سقف ۱۴ ماهه خود رسیدند و قیمت دلار در بازار امروز روند افزایشی داشت و به ۳۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه به افزایش قیمت دلار واکنش صعودی نشان داد و وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد.

قیمت سکه در بازار امروز به کانال ۱۳ هزار تومان رسید. نایب رئیس اتحادیه طلا تهران عقیده دارد مهم‌ترین عامل افزایشی قیمت سکه در بازار امروز افزایش قیمت دلار است.

    محمد‌ کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا تهران از سقف شکنی همزمان دلار و سکه خبر داد و گفت: قیمت دلار در بازار امروز رکورد ۱۴ ماهه خود را شکست و به دنبال آن سکه به سقف ۱۴ ماهه خود رسید.

    کشتی‌آرای در ادامه توضیح داد که اونس جهانی با وجود افزایش در دو روز گذشته در بازار هفته گذشته عملکرد منفی داشت.

    نایب رئیس اتحادیه طلا درباره آینده بازار طلا و سکه گفت: با توجه به آن که قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به کاهش اونس جهانی واکنش نشان نداده است، پیش‌بینی قیمت طلا و سکه دشوار است. قیمت طلا و سکه به افزایش قیمت دلار واکنش نشان داد و باید دید در روزهای آینده قیمت دلار چه مسیری خواهد داشت.


    بیشتر بخوانید: پیش ‌بینی قیمت طلا و سکه تا پایان سال/ مذاکرات چه تاثیری بر بازار خواهد گذاشت؟


    او از سقف شکنی ۱۴ ماهه دلار گفت و توضیح داد که افزایش قیمت دلار در بازار امروز موجب افزایش قیمت طلا و سکه شد. همین نوسان قیمتی در بازار طلا و ارز موجب شد داد و ستد در بازار کاهش پیدا کند و فعلا رکود در بازار شکل گرفته است.

    اگر افزایش قیمت دلار در روزهای آینده ادامه داشته باشد انتظار می‌رود قیمت سکه کانال ۱۳ میلیون تومان را حفظ کند. اگر نرخ ارز از کانال ۳۰ هزار تومان کاهش یابد احتمالا قیمت سکه از ۱۳ میلیون تومان کمی فاصله می‌گیرد.

    اولین واکنش دلار به پایان مذاکرات

    دلار در روزهای مذاکرات در کانال ۲۹ هزار تومان نوسان کرد، اما نرخ‌های اعلام شده از نرخ ارز سبزه میدان نشان می‌دهد که امروز قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان