تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

دردسر دوباره برای میزبانی پیکان از استقلال

فارس نوشت: باشگاه پیکان برای میزبانی از استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج به دردسر افتاد.

دردسر دوباره برای میزبانی پیکان از استقلال

رویداد۲۴ صبح امروز عباس تیموری دبیر هیأت فوتبال تهران در گفت‌وگویی رادیویی اعلام کرد با توجه به درخواست باشگاه پیکان و همچنین محدودیت‌های موجود در این استان، با درخواست باشگاه پیکان برای برگزاری دیدارش مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج موافقت شده است.

در همین ارتباط محسن عبدلی، دبیر هیأت فوتبال البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تیم شهدای رزکان که برای استان خودمان است باید روز پنجشنبه دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند. ضمن اینکه تاکنون باشگاه پیکان، سازمان لیگ و هیأت فوتبال تهران در این مورد مکاتبه‌ای با ما نداشته‌اند.

وی در مورد اینکه در صورت ارائه این درخواست آیا هیأت فوتبال البرز با برگزاری مسابقه دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج موافقت خواهد کرد، پاسخ داد: به احتمال ۹۰ درصد با این موضوع موافقت نمی‌کنیم، زیرا اولویت تیم استان خودمان است. از ابتدا به باشگاه پیکان و هوادار گفتیم اگر قرار است بازی‌های خود را در کرج برگزار کنید باید مکاتبات لازم برای انجام کل دیدار‌های خود در این ورزشگاه را انجام بدهید و اینگونه نباشد یک بازی در میان تصمیم بگیرید در ورزشگاه دستگردی، شهدای شهر قدس یا انقلاب کرج بازی کنید.

دبیر هیات فوتبال البرز اضافه کرد: برای برگزاری دیداری مثل پیکان و استقلال در کرج باید جلسه شورای تأمین استان برگزار شود. اطلاع دقیقی از اینکه مسابقات هفته نهم لیگ برتر با تماشاگر برگزار می‌شود ندارم، اما اگر مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر شود در این ۲ روز چه کاری می‌توانیم انجام بدهیم؟ ضمن اینکه در نخستین جلسه‌مان با باشگاه پیکان گفتم مبلغ مدنظرتان برای میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برای دیدار‌های عادی است و اگر بخواهید بازی‌های خود مقابل استقلال، پرسپولیس، تراکتور یا سپاهان را هم در این استادیوم برگزار کنید، هزینه‌هایتان دو برابر خواهد شد. در آن زمان چنین مسائلی را پیش‌بینی کرده بودیم که در صورت قطعی شدن مسابقات باید با وحدت رویه بهتری کار را جلو ببریم.

عبدلی عنوان کرد: در بازی دو سال قبل استقلال مقابل گل ریحان در کرج برق ورزشگاه انقلاب قطع شد و دیدید چه داستان‌هایی برای هیأت فوتبال و استان البرز به وجود آمد. اکنون هم باید همه مسائل را مدنظر قرار بدهیم. این مسابقه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تری است. ضمن اینکه پخش مستقیم بازی را پیش رو داریم و اگر قرار بود دیدار پیکان واستقلال در کرج برگزار شود باید خیلی زودتر به ما اطلاع می‌دادند، اما تاکنون هیچ مکاتبه‌ای نشده تا موافقت و مخالفت خود را اعلام کنیم.

عبدلی در خصوص اینکه آیا امکان برگزاری بازی تیم شهدای رزکان در ورزشگاه شریعتی کرج وجود ندارد، توضیح داد: حتی اگر الان هم باشگاه پیکان هم نامه‌نگاری کند، فرصت‌مان خیلی کم است و فقط چهارشنبه و پنجشنبه را پیش رو داریم. سرویس بهداشتی و رختکن‌های ورزشگاه شریعتی شرایط برگزاری دیدار‌های لیگ دسته دو را ندارد و بازی کردن تیم شهدا در آن خیلی وضعیت سختی دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان