تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نرخ سود سپرده در بانک‌ها چه تغییری می‌کند؟

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: نرخ سپرده‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اضافه بر نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.

نرخ سود سپرده

رویداد۲۴محمدرضا جمشیدی گفت: این تصمیم در آخرین جلسه مدیران عامل شورای‌عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اتخاذ و بر اجرای دقیق آن تاکید شد.

وی اضافه کرد: اگر چه برخی بانک‌ها نرخ‌های بالایی را به سپرده‌گذاران خود پرداخت می‌کنند، اما بدون شک این اقدام به نفع آنان نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: جزییات افزایش نرخ سود بین بانکی اعلام شد




جمشیدی گفت: مدیران عامل در این جلسه تاکید کردند بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کماکان در چارچوب نرخ‌های مصوب بانک مرکزی نسبت به جذب سپرده اقدام خواهند کرد.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی افزود: متاسفانه برخی بانک‌ها نرخ سود را بالا برده‌اند که با این شرایط ناگزیر در یک چرخه معیوب قرار می‌گیرند.

برچسب ها: سود سپرده
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
من نمیدانم شما بهره بانکها را چطور محاسبه می کنید اگر مثل محاسبه تورم باشد شما درست می گوئید تورم بیش از صدر در صد و بالاتر است ولی شما تورم را نسبت به تورم واقعی کمتر اعلام می کنید مردم هزاران میلیارد تومن در بانک سپرده کوتاه مدت دارند که تمام بانکها ده در صدر سود می دهند انهم به شرطی که سی روز تما م در اختیار بانک باشد اگر 29 روز در بانک بماند یک ریال هم سود نمی دهند و اینکه ادعا می کنید بعضی بانکها سود بیشتر می دهند در صورتیکه بالاترین سود یک ساله در بانکها 18 در صدر است یعنی بعد از یکسال پول سپرده نزد باک دود می شود شما مردم را چه فرض کردید فکر م کنید مردم چیزی نمی دانند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان