تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای بررسی اتهامات حسن روحانی در دادگاه ویژه روحانیت

فارس نوشت: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مطالبه مردم از قوه قضائیه و دادگاه ویژه روحانیت، برخورد قاطع و بدون تبعیض با حسن روحانی رئیس جمهور سابق به دلیل تخلفات متعدد و شکایت‌های متعدد مجلس یازدهم از اوست.

ادعای بررسی اتهامات حسن روحانی در دادگاه ویژه روحانیت

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره بررسی تخلفات حسن روحانی در قوه قضاییه، اظهار داشت: اخیراً شنیدم که پرونده تخلفات حسن روحانی که از مجلس به قوه قضایی ارجاع شده قرار است در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود؛ دادگاه ویژه روحانیت خیلی محکم و جدی با تخلفات برخورد می‌کند و نباید نگران بود.

وی افزود:اینکه قضات دادگاه ویژه روحانیت توان و قابلیت بررسی پرونده تخلفات حسن روحانی رئیس جمهور را داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است. مطالبه مردم از قوه قضائیه و دادگاه ویژه روحانیت، برخورد قاطع و بدون تبعیض با رئیس جمهور سابق به دلیل تخلفات متعدد و شکایت‌های متعدد مجلس یازدهم از اوست.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضاییه معتقد است که در بررسی پرونده تخلفات حسن روحانی سمت مهم نیست بلکه معمم بودن وی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است.


بیشتر بخوانید: شکاف اصلاح طلبان و حاکمیت جدی‌تر از این حرف‌هاست/ اصلاح طلبان میرحسین جدید می‌سازند؟


میرزایی گفت: اگر نتیجه‌ای که در خصوص پرونده تخلفات، ولی الله سیف و احمد عراقچی رخ داد را ملاحظه کنیم انتظارمان عدم تکرار این موضوع در پرونده تخلفات حسن روحانی است و به همین دلیل خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با رئیس جمهور سابق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در پرونده آقای سیف و عراقچی هم شاهد آن هستیم که دستور دهنده اصلی به این افراد در موضوع وضعیت بازار ارز در آن زمان آقای روحانی بوده است؛ لذا به نظر می‌رسد در پرونده بررسی تخلفات آقای روحانی موضوع بازار ارز هم بایستی مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم از قوه قضاییه آن است که اگر کسی در کشورمان تخلف و جرمی مرتکب شد در هر رده، نام و جایگاه است بایستی با آن برخورد قاطعی صورت گیرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
2
چرا به تخلفات یار گرمابه و گلستانتان معجزه هزاره سوم رسیدگی نمی کنید؟ شما سنگ پا رو رو سفید کردید
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان