تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

یک رکورد جالب در انتظار فوتبال ایران؟

سه تیم در حال حاضر شانس کسب عنوان اولی در پایان نیم فصل را دارند.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ تیم های استقلال و پرسپولیس در حالی مهم ترین مدعیان قهرمانی نیم فصل هستند که بازیهای پرسپولیس به مراتب ساده تر از بازیهای استقلال به نظر می رسد.

پرسپولیس در مشهد با پدیده ای بازی دارد که هم استقلال و هم سپاهان برابر این تیم در مشهد برنده شده اند و برد پرسپولیس در مشهد برابر پدیده و فجر سپاسی در تهران دور از انتظار نیست.

استقلال ابتدا در تهران با تیم مس رفسنجانی بازی دارد که هفته قبل 3-0 برابر تیم نفت مسجدسلیمان برنده شده و سپس در مسجدسلیمان باید به مصاف تیم پدیده برود.

سپاهان هم در ابتدا باید در شهر اصفهان با تیم فولاد بازی کند و هفته بعد در اراک به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

بازیهای پرسپولیس از بازیهای سپاهان و استقلال راحت تر است اما اگر هر 3 تیم بتوانند در مسابقات خود در 2 هفته آینده برنده شوند، برای اولین بار یک اتفاق جالب در لیگ برتر فوتبال ایران رخ داده و 3 تیم در پایان نیم فصل بیشتر از میانگین 2 امتیاز به ازای هر بازی گرفته اند.

در حال حاضر استقلال 28، پرسپولیس 27 و تیم فوتبال سپاهان 25 امتیاز دارند، استقلال و پرسپولیس با کمترین امتیازت هم می توانند از سی امتیاز عبور کنند اما تیم فوتبال سپاهان برای رسیدن به امتیاز 30 باید هر 2 حریف خود را شکست دهد.

آیا لیگ امسال می تواند در پایان نیم فصل 3 مدعی داشته باشد که هرکدام از آن ها حداقل به میانگین دو امتیاز از هر بازی رسیده اند؟ باید صبر کرد و دید.

منبع: طرفداری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان