تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مبنا تلکام اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت نامحدود td-lte

مبنا تلکام با ارائه اینترنت نامحدود td-lte اولین و تنها ارائه دهنده این سرویس (در سراسر کشور) است.  سریعترین اینترنت قابل استفاده در ایران اینترنت فیبر نوری بوده که متاسفانه قابل دسترس عموم نیست و تنها اینترنت نسل جدید که  توانسته جایگزین مناسبی برای عموم جامعه قرار گیرد، اینترنت TD-LTE  بوده، اما متاسفانه عدم آگاهی مردم از این اینترنت باعث مشکلات مذکور شده است.

مبنا تلکام اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت نامحدود td-lte

TD-LTE اینترنتی نامحدود

تعداد کاربران اینترنتی ایران در سال 99  بالغ بر 80 میلیون نفربوده که این رقم نشان از نیاز روز افزون مردم به ارتباط با دنیای مجازی است و این شرایط در سال های اخیر به دلیل شرایط پانادمی کرونا با رقمی چشمگیر تر مواجه شده است.  اما در این میان نارضایتی‌هایی از قطع و وصل شدن اینترنت، کاهش سرعت، پینگ بالا برای کاربران بازی‌های اینترنتی و.... به گوش می رسد. چه بسا شغل‌هایی که با ضعیف شدن اینترنت زیان‌های مالی بسیاری ر ا متحمل شده و یا با توجه به آمار رسمی آموزش و پرورش 700 هزار دانش آموز فاقد پوشش اینترنت بوده که زندگی تحصیلی آن‌ها را با مشکلات جدی رو‌به‌رو ساخته است. علاوه بر این موارد عدم آگاهی کاربران اینترنتی از ارائه اینترنت در سراسر کشور با سرعت بالا و نامحدود  این معضل را دو چندان کرده است.

 سریعترین اینترنت قابل استفاده در ایران اینترنت فیبر نوری بوده که متاسفانه قابل دسترس عموم نیست و تنها اینترنت نسل جدید که  توانسته جایگزین مناسبی برای عموم جامعه قرار گیرد، اینترنتTD-LTE  بوده اما متاسفانه عدم آگاهی مردم از این اینترنت باعث مشکلات مذکور شده است.

اینترنت td یا همانTD-LTE ، اینترنتی پرسرعت و نامحدود

در سال‌های اخیر پس از ورود سرویس TD به ایران بعضی از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت شروع به ارائه آن به صورت محدود و یا با کیفیت  پایین نموده‌اند. به عنوان مثال بعضا تحویل مودم ثابت فضای باز ( outdoor ) و امانی را برای کاربران در دستور کار خود قرار داده و یا ارائه اینترنت را محدود به شهر تهران و حومه آن نموده و توجهی به دیگر شهرها و شهرستان های کشور نداشته‌اند.

این روند تا جایی ادامه داشته که اپراتور‌های ارائه دهنده‌ی اینترنت TD سرویس خود را با آستانه مصرف منصفانه و همراه با دخل و تصرف در پورت‌ها و پروتکل‌ها ارائه می نمایند.

مزایای استفاده از اینترنت تی دی ال تی ای مبنا تلکام نسبت به رقبا

در این عرصه تنها یک اپراتور ارائه دهنده اینترنت توانسته با مدیریت صحیح در ارائه این سرویس معضلات دیگر اپراتورها را پوشش دهد. مبنا تلکام با ارائه اینترنت نامحدود td-lte اولین و تنها ارائه دهنده این سرویس (در سراسر کشور) است که قادر به ارائه مودم و سیم کارت به مشتری بوده و کابران می توانند مودم با مالکیت خود را در سفر‌ها و جابه جایی‌ها انتقال دهند. در این فرایند کاربر مشکل آستانه مصرف منصفانه را نداشته ( بدون FUP) و در تمام لحظات از اینترنت با سرعت بالا بهرمند گردند.

علاوه بر موارد فوق در مبنا تلکام هزینه نصب و راه اندازی رایگان بوده، هزینه‌ای جهت ودیعه ( مودم امانی ) جداگانه دریافت نمی‌گردد و هزینه‌هایی مانند اکسس پوینت برای کاربران و علاقه مندان لحاظ نمی‌شود.

مبنا تلکام اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت نامحدود td-lte

تعرفه اینترنت td مبنا تلکام

در مبنا تلکام سرویسtd-lte  به دو صورت حجمی و نامحدود به شرح زیر قابل عرضه می باشد:

تعرفه های اینترنت حجمی

 مبنا تلکام در بسته‌های حجمی خود که به صورت  یکساله قابل عرضه بوده که تعرفه‌های آن به شرح زیر می‌باشد:

مودم با سیم کارت، همراه با 400 گیگ حجم یکساله  به مبلغ 2 میلیون و 749 هزار تومان است (روزانه کمتر از 7 هزار 532 تومان)

مودم با سیم کارت، همراه با 540 گیگ حجم یکساله  به مبلغ 2 میلیون و 890 هزار تومان است (روزانه کمتر از 7 هزار 918 تومان)

مودم با سیم کارت، همراه با 780 گیگ حجم یکساله به مبلغ 3 میلیون و 290 هزار تومان است (روزانه کمتر از 9 هزار 14 تومان)

تعرفه های اینترنت نامحدود

بسته‌های نامحدود در مبنا تلکام به صورت سه ماه یکساله و دوساله قابل عرضه بوده که تعرفه‌های آن به شرح زیر می‌باشد:

مودم با سیم کارت، همراه با مدت زمان سه ماهه سرویس نامحدود به مبلغ 2 میلیون و 990 هزار تومان است (روزانه کمتر از 33 هزار 223 تومان)

مودم با سیم کارت، همراه با مدت زمان یکسال سرویس نامحدود به مبلغ 3 میلیون و 990 هزار تومان است (روزانه کمتر از 10 هزار 932 تومان)

مودم با سیم کارت، همراه با مدت زمان دو‌سال سرویس نامحدود به مبلغ 5 میلیون و 490 هزار تومان است. (روزانه کمتر از 7 هزار 521 تومان)

سرعت سرویس‌های td-lte مبنا تلکام

سررویس‌های حجمی

درسرویس‌های حجمی اینترنت TD در مبنا تلکام با توجه به فاصله کاربران تا bts  های موجود سرعت 100 مگابیت بر ثانیه را پوشش می‌دهد و این نوید برای کاربران حوزه بازی های آنلاین ( گیمرها ) وجود دارد که با کیفیتی بالاتر از بازی‌های خود لذت ببرند.

سرویس‌های نامحدود

در این سرویس‌ها علاوه بر ارائه پینگ پایین و با توجه به فاصله کاربران تاbts  ها سرعت 60 مگابیت، برای علاقه مندان به سرعت اینترنت قابل ارائه می‌باشد که می‌توانید جهت تست سرعت اینجا کلیک نمایید.

مبنا تلکام اولین و تنها ارائه دهنده اینترنت نامحدود td-lte

 BTS  یا همان ایستگاه‌های ارائه دهنده اینترنت مبنا تلکام

 BTS ها یا همان ایستگاه‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت نسلG4 و 4.5 در کشور هستند و این دکل‌ها نقش ارائه سرویس را به منازل و شرکت‌ها دارند که هر چه تعداد آن ها در سطح شهر ها بیشتر باشد امکان پوش دهی بهتر برای کاربران وجود دارد مبنا تلکام علاوه بر اینکه توانایی ارائه سرویس را در سراسر کشور دارد، به تازگی اقدام به افزایش BTS های خود (ارائه سرویسLTE  بر بستر شبکه FDD ) جهت افزایش بهرمندی کاربران خود از اینترنت پر سرعت و نامحدود کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
1
سلام
متاسفانه من قربانی این شرکت شدم(اینترنت نامحدود مبناتلکام)
پشتیبانی مدام دورغ میگه (همش میگن هفته بعد خوب میشه )
سرعتم روی 6 مگ محدود شده ، با پینگ خراب(450 به بالا)، نوسان زیاد و قطعی زیاد
عملا قابل استفاده نیست
شکایت هم نمیشه کرد متاسفانه کیفیت این سرویس معادل یه Adsl با سرعت 4 مگابیت هست ، با قطعی زیاد و پینگ بالا
زیاد هم دانلود کنی قطع میکنن !!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
1
شرکت کلاهبرداری هست و صد ها نفر قربانی شدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
مبناتلکام واقعا کلاه برداره گول تبلیغاتش رو نخورید که پولتون رو ریختین دور
نظرات شما
پیشخوان