تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

افزایش دوبرابری بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از دو برابرشدن آمار بیماران سرپایی مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: ۸ شهرستان نیز آمار افزایشی داشتند.

کرونا در ایران

  رویداد۲۴بهروز اکرمی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی با اشاره به شهر‌های زرد و آبی اظهار کرد: هفته گذشته تعداد شهر‌های زرد کم بود، اما امروز بالا رفته است و این نقشه عملاً در هر حال هشدار است.

او ادامه داد: طبق اعلام ستاد ملی موارد بستری ۲ برابر شده است و این شرایط نیز در استان محسوس است.


بیشتر بخوانید: زنگ خطر پیک اومیکرون در کشور به صدا در آمد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه نباید فقط متمرکز اومیکرون شد، تصریح کرد: آمار اومیکرون نباید ما را به اشتباه بیندازد، باید بر روی کووید ۱۹ متمرکز شد و متأسفانه در استان، آمار سرپایی ۲ برابر شده و هشت شهرستان نیز آمار افزایشی دارد و زنگ‌های خطر به صدا درآمده است. پس باید براساس شرایط، اقدامات سختگیرانه را در پیش گرفت.

او عنوان کرد: مرتباً گلایه این است که مردم و سازمان‌ها دچار عادی انگاری شده اند، برای پیشگیری از شرایط موجود باید تصمیم گیری کرد با گلایه که کاری پیش نمی‌رود، بر همین اساس در هر ۱۲ شهرستان، اتاق اصناف و سازمان صمت و سمن‌ها، تمامی تالار‌ها و رستوران را مورد بررسی قرار دهند، میزان رعایت پروتکل‌ها ارزیابی شود.

اکرمی در پایان بیان کرد: مراکز بهداشت سراسر استان و ادارات ورزش و جوانان از باشگاه‌ها بازدید و روند را رصد کنند، در بحث تهویه مدارس نیز برنامه ریزی شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کرونا در ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان