تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

گزینه استقلال در تور استراماچونی!

استراماچونی زمانی که با تیم قطری به توافق رسید به دنبال جذب چند بازیکن ایرانی از جمله مهدی قایدی و علی کریمی دو شاگردش در استقلال بود که بنا به دلایلی جذب هیچ کدام محقق نشد.

سعید عزت‌اللهی

رویداد۲۴ رسانه‌های قطری در حالی از توافق نهایی سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی تیم وایله بولد کلاب دانمارک با تیم الغرافه‌ قطر خبر دادند که دیروز  این بازیکن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به طور تلویحی با هواداران این تیم خداحافظی کرد تا این خبر را تایید کند.

عزت‌اللهی سابقه بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلستان، روسیه، بلژیک و دانمارک را دارد و حالا در الغرافه اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر خواهد گذاشت و به جمع زیادی از بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان ملحق می‌شود.عزت اللهی از جمله بازیکنانی است که بارها از او به عنوان گزینه استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل و زمستانی یاد شده است اما این هافبک ملی پوش هر بار با انتخاب یک تیم خارجی نشان داده فعلا علاقه ای به حضور در لیگ برتر ندارد و شاید در چند سال آینده که به سن بازنشستگی نزدیک شد به فوتبال ایران برگردد.

همین داستان درباره رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی هم صدق می کند و تقریبا هر فصل نام او به عنوان گزینه تیم ها مطرح می شود و در نهایت او سر از تیم های خارجی درمی آورد. نکته جالب درباره عزت اللهی این که او حالا شاگرد آندره‌آ استراماچونی خواهد شد که دو فصل پیش در ایران هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و همان موقع هم صحبت از تمایل استقلالی ها برای جذب این هافبک ملی پوش بود.

استراماچونی زمانی که با تیم قطری به توافق رسید به دنبال جذب چند بازیکن ایرانی از جمله مهدی قایدی و علی کریمی دو شاگردش در استقلال بود که بنا به دلایلی جذب هیچ کدام محقق نشد و قایدی به الاهلی الشباب امارات پیوست و کریمی که بازیکن الدحیل قطر بود با هماهنگی باشگاهش به کایسری اسپور ترکیه پیوست. البته استراماچونی از بین شاگردان سابقش شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی و سابق استقلال را جذب کرد و او هم با عملکرد خوبش در الغرافه رضایت سران این باشگاه قطری را جذب کرده است و احتمال تمدید قراردادش زیاد است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان