تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

فجر ملی (۲)/ ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک ملی ایران با حمایت از سیل زدگان

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه امسال بالغ بر ۹۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به منظور حمایت از هموطنان سیل زده پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با ورود به حوزه مسئولیت های اجتماعی به عنوان نقطه قوت خود به ویژه در رویدادهایی مانند سیل، زلزله، ساخت مسکن در روستاها و... نقش بی بدیلی در  توسعه و پیشرفت کشور داشته و درواقع حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی در بانک ملی ایران بسیار وسیع است.

این بانک علاوه بر ارایه تسهیلات به سیل زدگان در ده ماه نخست امسال، بالغ بر 51 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش تعمیر مسکن و احداث حمام روستایی در 394 فقره و یک هزار و 453 میلیارد و 555 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در بخش خرید انشعابات و امور کارگشایی در 9 هزار و 889 فقره وام پرداخت کرده است.

پرداخت تسهیلات در بخش مسکن محرومان شهری با معرفی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است که تلاش کرده با ارائه تسهیلات، تخصیص بخشی از منابع خود به انجام امور عام المنفعه و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مستقیم و غیرمستقیم، بخشی از مشکلات افراد کم برخوردار را کاهش دهد.

برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما
پیشخوان