تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس

گفته می‌شود باشگاه الدحیل چنانچه بخواهد قرارداد رامین رضاییان را فسخ کند باید رقمی حدود یک میلیون دلار به این بازیکن ایرانی پول بدهد و تمام این بازی‌ها نیز به همین خاطر است.

پیشنهاد عجیب تیم قطری به گزینه پرسپولیس

رویداد۲۴ پس از جدایی مهدی شیری از پرسپولیس به نظر می‌رسد خرید رامین رضاییان مهمترین هدف یحیی گل محمدی و این باشگاه برای تقویت سمت راست خط دفاعی باشد. در همین راستا شنیدیم مدیران باشگاه الدحیل قطر که نمی‌خواهند پولی بابت فسخ قرارداد رامین رضاییان پرداخت کنند و از طرفی قصد دارند لژیونر ایرانی را برای بخشیدن مطالبات تحت فشار بگذارند به او پیشنهاد عجیبی ارائه کرده اند: با تیم امید الدحیل تمرین کن، ما پولت را می‌دهیم!

این دستور به معنای نیم فصل دوری رامین رضاییان از مسابقات رسمی و لیگ ستارگان قطر خواهد بود. مدیران باشگاه الدحیل نیز به خوبی می‌دانند بازیکن ایرانی با این دستور یا پیشنهاد عجیب و غریب مخالفت می‌کند بنابراین این سنگ بزرگ را جلوی پای رامین رضاییان انداختند تا او را راضی به بخشیدن مطالبات خود کنند.

گفته می‌شود باشگاه الدحیل چنانچه بخواهد قرارداد رامین رضاییان را فسخ کند باید رقمی حدود یک میلیون دلار به این بازیکن ایرانی پول بدهد و تمام این بازی‌ها نیز به همین خاطر است. شاید در لحظه نگارش این مطلب رامین رضاییان رضایتنامه اش را گرفته یا اینکه قصد سفر به ایران را داشته باشد، اما چند روزی می‌شود مدیربرنامه‌های این بازیکن در کشور قطر به سر می‌برد. اختلاف اصلی رضاییان و باشگاه قطری، رقم دریافتی برای فسخ قرارداد است و طرفین بر سر مبلغ دریافتی یا تخفیف بازیکن ایرانی مشغول چانه زنی بوده اند.

رامین رضاییان درحالی برسر مبلغ دریافتی خود از الدحیل مشغول چانه زنی است که روز ۲۳ بهمن ماه جاری آخرین فرصت برای نقل و انتقالات زمستانی است. مدافع راست ایرانی الدحیل نیز تنها درصورتی می‌تواند پرسپولیسی شود که قبل از ۲۳ بهمن ماه قراردادش با باشگاه قطری را فسخ کرده باشد.

نکته قابل توجه آن که در این مدت رامین رضاییان مرتب با یحیی گل محمدی (تأکید می‌کنیم یحیی گل محمدی) در ارتباط بوده و به سرمربی پرسپولیس قول داده است به هر شکل ممکن قراردادش با تیم قطری را فسخ و به تهران خواهد آمد. این روز‌ها پس از جدایی مهدی شیری و مصدومیت سیامک نعمتی همه امید یحیی گل محمدی برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیمش به خرید رامین رضاییان است.

بازیکنی که هواداران پرسپولیس نیز خاطرات بسیار خوبی از او دارند و ستاره محبوبی در این تیم می‌تواند باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
2
خاطره من از رامین درگیریش با علیپور قبل بازی با الجزیره امارات بود که‌ برانکو اون رو از تيم کنار گذاشت الان علیپور در پرتغال بازی میکنه اون داره ازقطر محترمانه اخراج میشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان