تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

مهاجم ناراضی استقلال در فهرست خرید پرسپولیس

شایعه شده که پرسپولیسی‌ها در نظر دارند بار دیگر به سراغ جذب بازیکن استقلال بروند.

امین  قاسمی نژاد

رویداد۲۴ پرسپولیس در آستانه تحمل شکستی سنگین در نقل و انتقالات زمستانی است. تمامی بازیکنانی که عنوان می‌شد قرار است روز جمعه به تهران بیایند و با باشگاه پرسپولیس قرارداد ببندند، یکی پس از دیگری این قرار را منتفی کردند تا حالا دست یحیی برای نیم فصل دوم خالی‌تر بماند.

گل محمدی اصرار زیادی به جذب مهاجم برای تیمش دارد و در این بین شایعه شد که این باشگاه با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیده است. در حالی که عنوان شده بود این بازیکن برزیلی در حال سفر به ایران است به ناگاه شایعه جدیدتری مطرح شده مبنی براینکه باشگاه این بازیکن برزیلی رقم درخواستی را افزایش داده و به همین دلیل حضور او در پرسپولیس منتفی شده است.

در کنار این موضوع، اما شایعه جدیدتری مطرح شده که ارتباط مستقمی به استقلال و مهاجم این تیم یعنی امین قاسمی نژاد دارد. قاسمی نژاد از وضعیتش در باشگاه استقلال ناخرسند است و به فرهاد مجیدی اعلام کرده قصد جدایی دارد. در این میان، «فرهیختگان» مدعی شده این مهاجم که ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشته دوباره در فهرست خرید یحیی گل محمدی قرار گرفته و ممکن است همین امروز و تا پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات چنین ترانسفری نهایی شود.

البته پرسپولیس پیش از، رشید مظاهری دروازه بان استقلال را هم می‌خواست که استقلالی‌ها حاضر نشدند رضایتنامه این بازیکن را برای بازی در تیم رقیب صادر کنند. از آنجا که قاسمی نژاد هم با استقلال قرارداد دارد بعید است به این راحتی‌ها اجازه دهند سر از باشگاه رقیب دربیاورد. از تیم‌های تراکتور و گل گهر به عنوان دیگر مشتریان قاسمی نژاد یاد می‌شود.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان