تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازگشت استقلالِ فرهاد مجیدی به دوران محمود فکری

به نظر می‌رسد نمایش استقلال به نمایشی که این تیم در دوران سرمربی قبلی اش داشت، نزدیک شده است.

بازگشت استقلالِ فرهاد مجیدی به دوران محمود فکری

رویداد۲۴ استقلال در نیم فصل اول در بخش تهاجمی نمایش خوبی نداشت و بسیاری معتقد بودند این تیم با استقلال محمود فکری از نظر شکل بازی تفاوت آنچنانی نکرده است. در این بین بسیاری از حامیان فرهاد مجیدی مدعی بودند مهم‌ترین فرق استقلال او با استقلال فکری در خط دفاع است، جایی که در دوران فکری در اغلب بازی‌ها رشید مظاهری ستاره زمین بود، ولی حالا فرهاد مجیدی سازمان دفاعی را درست کرده و هر کسی درون دروازه استقلال قرار بگیرد، به ندرت مجبور به واکنش می‌شود.

این موضوعی که حامیان مجیدی عنوان می‌کنند حداقل در چند بازی اخیر به هیچ عنوان دیده نشده است، چون اگر علیرضا رضایی در بازی با پیکان نبود، استقلال به هیچ عنوان نمی‌توانست به جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی صعود کند و اگر سیدحسین حسینی نبود، استقلال نمی‌توانست شب گذشته ذوب آهن را در هفته هفدهم لیگ برتر شکست بدهد.

این موضوعی است که نشان می‌دهد درخشش دروازه بان‌های استقلال مهمترین نقش را در ۲ پیروزی اخیر این تیم داشته و سازمان دفاعی این تیم اصلا و ابدا مستحکم نبوده است.

بی تردید اگر فرهاد مجیدی فکری به حال سازمان دفاعی و البته ساختار تهاجمی تیمش نکند، استقلال در بازی‌های سخت‌تر لیگ به مشکل می‌خورد و ممکن است رویای قهرمانی این تیم بعد از سال‌ها از دسترس آبی‌ها خارج شود.

منبع: طرفداری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین نظری هروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
خفه ببند در اون طویله را مرگ بر بدخواهان استقلال و شاه فرهاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان