تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۱

رونمایی از جدیدترین گوشی شیائومی؛ مشخصات ردمی ۱۰A

طراحی ظاهری گوشی شیائومی ردمی ۱۰A بسیار فریبنده است؛ زیرا ماژول دوربین اصلی آن به نحویست که گویا دوربین اصلی چهارگانه در آن جا خوش کرده، اما تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در این ماژول تعبیه شده است.

جدیدترین گوشی شیائومی

رویداد۲۴ گوشی‌های اقتصادی کمپانی ردمی در بازار جهانی و ایران، از محبوبیت زیادی برخوردارند. ردمی در رویداد جدید خود به سراغ معرفی نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود با نام ردمی ۱۰A رفته است. این گوشی از قیمت پایه حدود ۱۰۰ دلاری، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و تراشه مدیاتک Helio G۲۵ بهره می‌برد.

زیرمجموعه شیائومی سال گذشته گوشی Redmi ۹A را عرضه کرد که یک دستگاه پرفروش و اقتصادی بود. این کمپانی حالا در راستای ادامه فعالیت‌های خود در بخش رده گوشی‌های اقتصادی، به سراغ رونمایی جانشین ردمی ۹A یعنی ردمی ۱۰A رفته است.

مشخصات فنی و قیمت ردمی ۱۰A شیائومی

به نقل از منبع آگاه، ردمی اخیرا گوشی ارزان قیمت جدیدش را در بازار چین معرفی کرده است. دور از ذهن نیست که شاهد عرضه این گوشی در بازار جهانی و کشور‌های آسیایی باشیم.

ظاهر این گوشی شبیه به Redmi ۱۰C است، اما در باطن تفاوت‌های مهمی وجود دارند. در واقع ردمی ۱۰A از نظر مشخصات سخت‌افزاری، شباهت‌های بسیار زیادی به نسل قبلش دارد. مهم‌ترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل قبلی، طراحی ظاهری جدیدتر و برخورداری از حسگر تشخیص اثر انگشت هستند.


بیشتر بخوانید: فهرست گوشی‌های مجاز برای ورود به کشور


این دستگاه اقتصادی مجهز به تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio G۲۵ است. ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم این تراشه را همراهی می‌کنند. ردمی ۱۰A از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD بهره‌مند است. یک ناچ قطره‌ای شکل نیز در بالای این نمایشگر قرار دارد و از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

طراحی ظاهری این گوشی بسیار فریبنده است؛ زیرا ماژول دوربین اصلی آن به نحویست که گویا دوربین اصلی چهارگانه در آن جا خوش کرده، اما تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در این ماژول تعبیه شده است.

گوشی اقتصادی جدید ردمی از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ واتی انرژی خود را تأمین می‌کند. متأسفانه این شارژ چندان قدرتمند هم نیست و برای شارژ شدن کامل دستگاه ناچار هستید تا حدود ۳ ساعت صبر کنید.
ردمی ۱۰A به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط‌کاربری MIUI ۱۲.۵ روانه بازار می‌شود. گوشی تازه وارد ردمی در سه رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در نهایت به سراغ قیمت نسخه‌های مختلف این دستگاه می‌رویم:

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی: ۶۹۹ یوان (۱۱۰ دلار)
مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی: ۷۹۹ یوان (۱۲۶ دلار)
نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی: ۸۹۹ یوان (۱۴۱ دلار)

مشخصات گوشی ردمی ۱۰A

منبع: دیجیاتو

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان