تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

قاتل استقلال در لیست نهایی پرسپولیس/ خط حمله رویایی یحیی برای فصل بعد

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حکایت ازآن دارد که اولویت یحیی گل محمدی در فصل جدید تقویت خط حمله این تیم است.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ گرچه پرسپولیس در فصل جاری ۳۴ گل زده و پس از سپاهان اصفهان دومین تیم گلزن لیگ بیست و یکم (تا پایان هفته بیست و چهارم) محسوب می‌شود اما این موضوع نمی‌تواند سرپوشی برضعف مهاجمان این تیم باشد.

مهدی عبدی بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری فقط ۷ گل زده و مدتی است با افت محسوسی مواجه شده است. حامد پاکدل هم ۴ گل زده و پس از به ثمر رساندن ۳ گل متوالی ناگهان در تمرین تیمش مصدوم شد و مدت‌هاست از اوج فاصله گرفته است. اما فاجعه کامل شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی است. این فوروارد خارجی هنوز نتوانسته است حتی یک گل بزند و در دیدارهای این تیم بسیار گل نزن (!) نشان داده است. برهمین اساس باید به یحیی گل محمدی حق داد که از حالا به فکر خرید مهاجم برای فصل آینده باشد.

    گل محمدی و مدیران پرسپولیس به دنبال بازگرداندن علی علیپور هستند. مهاجمی که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و سرخ‌ها به دنبال این هستند تا او را راضی به بازگشت به تیم سابقش کنند. البته پرسپولیس مدت‌هاست به دنبال بازگرداندن علی علیپور است اما این مهاجم شناخته شده اعلام کرده است که می‌خواهد ماجراجویی جدیدی را در اروپا دنبال کند. شاید او در ماریتیمو نتوانست همه پتانسیل و توانایی اش را به نمایش بگذارد اما منتظر پیشنهادات جدید است. اگر علیپور پیشنهادی از پرتغال یا اروپا نداشته باشد ممکن است راضی به بازگشت به ایران و بازی در پرسپولیس شود.

    دومین گزینه یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان تهرانی پیمان بابایی است. با توجه به مصدومیت آل‌کثیر یحیی گل محمدی تصمیم دارد تا مهاجم اول تراکتور را بخرد و به نظر می‌رسد بالاخره پس از چند بار تلاش موفق به این کار شود. پیمان بابایی خودش هم دوست دارد فصل آینده را در پرسپولیس توپ بزند.

    نکته جالب توجه آن که شنیدیم یحیی گل محمدی نزد یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده است: «زوج علی علیپور و پیمان بابایی می‌توانند در لیگ فصل آینده ۳۰ گل بزنند!»

    حالا از این ۳۰ گل مد نظر یحیی گل محمدی چه تعدادی را علیپور می‌زند یا پیکان بابایی نمی‌دانیم اما آنچه می‌دانیم اعتقاد و باور سرمربی پرسپولیس به این دو مهاجم گلزن است.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۲
    اميرعلی
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0
    1
    اگه این لنگی ببو گلابی قاتل استقلال حساب میشه پس ارسلان چیه پرسپولیس حساب میشه سایت لنگی
    نا شناس
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0
    2
    پیکان بابایی بده بزار پرشیا بابایی
    نظرات شما
    پیشخوان