تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از بازار ارز

رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در بازار ارز خبر داد.

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از بازار ارز

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه دیدار با تولیدکنندگان و اعضای اتاق بازرگانی تبریز در مورد وضعیت بازار ارز کشور گفت: وضعیت فعلی بازار خوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

علی صالح‌آبادی، در این خصوص که اصلاحات ارزی اخیر چه تاثیری بر این بازار داشته، تصریح کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده چالشی در این زمینه نداریم و آینده بازار ارزی کشور را نیز مثبت ارزیابی می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بازار رسمی متشکل و نیمایی به مقدار مورد نیاز در حال عرضه هستیم و حتی میزان عرضه ما از تقاضا بیشتر است و مشکلی در این خصوص نداریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۵۲
از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ شد
مهلت ۲۴ ساعته به بانک ها برای پرداخت وام بدون ضامن
در راستای دستور رئیس جمهور مبنی تسهیل پرداخت تسهیلات به مردم و گسترش اعتبارسنجی در عوض اخذ ضامن، وزارت اقتصاد به بانک‌های زیر مجموعه خود چهار دستور به منظور پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن برای کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی برای اجرا در حداکثر ۲۴ ساعت ابلاغ کرد.

و این درحانی است که متاسفانه مسئولین بانک‌ها از 10 بهمن ماه سال 1400 تاکنون برای پرداخت وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی سنگ‌اندازی می‌کنند، وام ندادند، خودداری کردند و هنوز خودداری می کنند چرا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۴
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ ۱۳:۲۵
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۰۹:۳۲
چرا با گذشت بیش از 17 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
0
جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۵۵:۱۲
قرار بود بانک ها با دستور رئیس جمهور وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وغیره پرداخت کنند ولی متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون توانی دون ضامن خودداری کردند چرا؟
سوال اینجاست که چرا آقای رئیسی در مورد وام 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن از بهمن ماه سال 1400 تاکنون به بازتشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکرده است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
گرفتن وام فقط در یک ساعت!

1400/02/04 - 13:13

گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی سابق اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟

بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟

چرا با گذشت بیش از 16 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟

وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

درضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام 50 تا 100 میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی: با بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات فرزندآوری تخلف کنند، برخورد می‌شود
و این در حالی است که بانک ها متاسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم برخورد نکرده است چرا؟
نظرات شما
پیشخوان