تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروانی: چگونه برخی به جای شرمندگی مدعی هستند؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و دیدار نیمه‌تمام و پرحاشیه این تیم برابر تراکتور و اظهارنظر‌های مطرح شده، واکنش نشان داد.

افشین پیروانی

رویداد۲۴ افشین پیروانی در ارتباط با اتفاقاتی که در بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام رخ داد، اظهار داشت: با توجه به این که هیچ مقام مسئولی به خاطر آن مسائل از باشگاه پرسپولیس و از مردم عذرخواهی نکرد، من از بینندگان تلویزیونی و هواداران عذرخواهی می‌کنم که آن اتفاقات رقم خورد و شرایط و امنیت برای ادامه مسابقه فراهم نبود. این مسائل همیشه باعث تاسف است، چون قرار است از فوتبال لذت ببریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس همه جا هوادار دارد. ما حتی چند روز قبل برای میزبانی در شهر بی‌طرف، تبریز را در نظر داشتیم، چون در استان آذربایجان شرقی طرفداران بسیاری داریم. انتخاب ما، احساسی که نسبت به تبریز و مردم آن داریم را به خوبی نشان می‌دهد. امیدواریم آخرین باری باشد که چنین صحنه‌هایی دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: ورود پیشکسوت جنجالی به تمرینات قرمز‌ها ممنوع شد!


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارنظر‌های عجیب، غیرکارشناسی و خلاف واقع که بعضی مسئولان شهری و استانی داشته‌اند به نظر باید نکاتی را از باب یادآوری و آموزش مطرح کنیم. قبل از بازی، جلسه هماهنگی مدیران انجام می‌شود و درباره همه مسائل مربوط به مسابقه تصمیم‌گیری و موارد مصوب صورتجلسه می‌شود. در جلسه قبل از این بازی نیز نمایندگان همه نهاد‌های دخیل در برگزاری مسابقه حضور داشتند و استثنائا این بار ناظر داوری هم بود. آیا مصوبات این جلسه، دستورالعمل ستاد کرونا و مقررات سازمان لیگ در این مسابقه اجرا شد؟

وی گفت: در دوره کرونا گفتند در هر بازی ۶ نفر از تیم میزبان و ۴ نفر از تیم میهمان می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند. بعد که واکسیناسیون انجام شد و کرونا فروکش کرد، ستاد کرونا گفت ورزشگاه‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت به روی تماشاگران باز شود. توجه کنید که ۳۰ درصد؛ ورزشگاه یادگار امام ۶۶ هزار نفری است و به این ترتیب فقط باید ۱۹ هزار و ۸۰۰ بلیت فروخته می‌شد و همین تعداد باید در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد. آیا این کار به درستی اجرا شد؟ آیا قانون، مصوبه ستاد کرونا، جلسه هماهنگی و سازمان لیگ فوتبال اجرا شد؟

پیروانی تصریح کرد: البته مساله ما این نیست. به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران که همه جای ایران طرفدار داریم مشتاق حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه هستیم. فوتبال به تماشاگر زنده است، ولی بحث ما عدم اجرای قانون است. دوم این که حالا این جمعیت آمده است چرا به درستی مدیریت نشد و امنیت از قبل شروع مسابقه تا لحظه لحظه انجام آن برقرار نبود؟ با این اوصاف چرا بعد از عدم اجرای قانون، می‌آیند اظهار نظر می‌کنند و تقصیر را به گردن این و آن می‌اندازند.

پیروانی گفت: راستی چه می‌شود که همین چند روز قبل در حساس‌ترین هفته لیگ، ما در سیرجان نمی‌توانستیم تماشاگر داشته باشیم، ولی برای این بازی خارج از ظرفیت تماشاگر می‌آید؟ این‌ها را سازمان لیگ باید توضیح بدهد. سازمان لیگ مسوول فراهم آوردن شرایط یکسان و برابر برای همه تیم‌ها است. این مسئولیت را به عنوان برگزار کننده قبول کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
لنگپولیسی ها بدونند که منفورترین تیم فوتبال ایران و آسیا هستند، این از تبریز قهرمان، اون از اصفهان و اهواز و هرمزگان و ..... بدونید که استقلال محبوبترین تیم فوتبال ایران و آسیاست، و ایضا تراکتور و سپاهان .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان