تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

مردم شریف ایران با گیلاس خداحافظی کنید!

​مشاهدات میدانی حاکی از آن است که هزینه خرید دو تا سه قلم از میوه‌های فصل و نوبرانه بیش از ۱۰۰ هزار تومان خواهد شد.

قیمت گیلاس

  رویداد۲۴  ایسنا نوشت: بار اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو گیلاس ۱۵۸ تا ۱۶۰ هزار تومان، آلبالو ۷۸ تا ۸۰ هزار تومان، زردآلو ۸۸ هزار تومان، انگور ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان، توت فرنگی ۸۵تا ۹۵ هزار تومان، گوجه سبز ۷۵ هزار تومان، هلو ۶۸ هزار تومان، طالبی، جانا و ملون ۱۸ تا ۲۲ هزار تومان است.

گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق این قیمت‌ها بیشتر یا کمتر باشد.


بیشتر بخوانید: نکات مهم مصرف نوبرانه های فصل بهار


به عبارتی اگر فردی قصد این را داشته باشد که از مغازه‌های میوه فروشی سطح شهر تهران دو تا سه قلم از میوه‌های نوبرانه یا فصل به اندازه یک کیلو خریداری کند حداقل باید برای آن ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بپردازد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت میوه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
5
اکثریت مردم ایران علاوه بر گیلاس وزرد آلو وتوت فرنگی و...با کالاهاو اقلامی مانند گوشت ولبنیات وبرنج ایرانی و حبوبات و تخم مرغ و لوازم خانگی و خودرو و.... خدا حافظی کرده یا نهایتا" تا شش ماه دیگر خداحافظی خواهند کرد , به قول علی اکبر ولایتی ابوالمشاغل مادام العمر , خیلی از مردم ایران تا یک سال دیگر مانند یمنی ها لنگ خواهند پوشید ونان خشک خواهند خورد !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
1
مردم شریف و نجیب ایران این گرانیها و قیمتهای نجومی امتحان الهی است! پس صبور باشید تا در آن دنیا به شما انواع و اقسام میوه و پروتئین و......مجانی عطا شود!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان