تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

زاهدی وفا سرپرست جدید وزارت کار کیست؟

سخنگوی دولت از دو بار استعفای حجت‌الله عبدالمالکی، وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: با قبول استعفای دوم توسط رییس‌جمهور، دکتر محمدهادی زاهدی وفا در وزارت کار و رفاه اجتماعی جایگزین ایشان شد.

زاهدی وفا سرپرست جدید وزارت کار کیست؟

رویداد۲۴ علی بهادری جهرمی در نشست خبری با رسانه‌ها با اشاره به استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای عبدالمالکی دیروز برای دومین بار استعفا دادند که این بار مورد پذیرش رییس جمهوری قرار گرفت و این استعفا با هدف خدمت رسانی به مردم تقدیم رییس جمهوری شد که از تلاش مجاهدانه ایشان در این وزارتخانه تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: ایشان از دولت جدا نمی‌شوند و به عنوان مشاور رئیس جمهوری از ظرفیت ایشان استفاده میشود.

بهادری جهرمی با اشاره به جایگزین وی در دولت اظهار کرد: آقای محمدهادی زاهدی به عنوان جایگزین ایشان در نظر گرفته شده است که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی ادامه داد: آقای دکتر محمد هادی زاهدی وفا که به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب می‌شوند، پیش از این تعامل و همکاری نزدیکی با دولت داشته اند. ایشان معاون اقتصادی وزیر اقتصاد، عضویت در شورای عالی دفاع و تامین اجتماعی عضویت در ستاد تنظیم بازار و ... برخی از سوابق ایشان است.


بیشتر بخوانید: نخستین کارت زرد مجلس انقلابی به کابینه رئیسی


زاهدی وفا کیست؟

محمد هادی زاهدی وفا از دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد معارف اسلامی و در اقتصاد و از دانشگاه اتاوا (از برترین دانشگاه‌های کانادا) کارشناسی ارشد و دکترای اقتصاد دارد.

او در دولت نهم (یعنی در سال‌های ۱۳۸۴ شمسی و ۱۳۸۸ شمسی) معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را بر عهده داشته است. وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ شمسی، از اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بود.

سوابق زاهدی وفا

سمت‌های علمی و اجرایی محمدهادی زاهدی وفا در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور

استادیار، دانشگاه امام صادق (ع) دانشگاه امام صادق

سمت‌های علمی و اجرایی محمدهادی زاهدی وفا در مجلات و ژورنال‌های معتبر ایران

هیات تحریریه فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی

مدیر مسئول دوفصلنامه مطالعات اقتصاد اسلامی

سردبیر مطالعات امنیت اقتصادی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
0
آقا ملت مجاهد نمی خوان متخصص و باسواد و تحصیلکرده درست و حسابی می خوان که روزی 20دقیقه درست و حسابی کار کنه ... همین کافیه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان