تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

دانلود فیلم‌های سال ۲۰۲۲

در یک مطلب قصد داریم شما را با بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ آشنا کنیم.

فیلم‌های سال ۲۰۲۲

رویداد۲۴ انتخاب یک فیلم مناسب این روزها به یکی از مشکلات اساسی برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است، فیلم هایی که با سلیقه اکثریت افراد همخوانی داشته باشد، چرا که از دید افراد بهترین فیلم شامل ویژگی هایست که آن ویژگی ها فقط از دید خودشان برترین ویژگی ها هستند برای مثال شخصی فیلمی را برتر می داند که فروش بالایی داشته باشد و شخصی فیلمی را برتر می داند که بازیگران مطرح دنیا در آن ایفای نقش کرده باشد، اما می توان به این نتیجه رسید که امتیازات و همچنین نظرات کاربرانی که آن فیلم را دیده باشند می تواند بر روی انتخاب آن فیلم و سریال برای تماشا تاثیر بسیار بالایی داشته باشد؛ به همین علت دانلود فیلم جدید 2022 یکی از گزینه های مردمان کشور ایران است.

بهترین فیلم های سینمایی

جیغ (Scream)

زوج هنری مت بتینلی - اولپین و تایلر ژیلت که پیش تر از آن‌ ها فیلم «آماده باشی یا نه» (Ready or Not) را دیده بودیم، فیلم جدیدی را از مجموعه فیلم ‌های «جیغ» آماده اکران کرده ‌اند. این فیلم قسمت پنجم مجموعه سینمایی جیغ خواهد بود. هر چهار قسمت قبل را وس کریون طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۱ کارگردانی کرده بود و حال پس از مرگ او، سکان هدایت مجموعه به دست این هنرمندان تازه ‌نفس افتاده است.

تعدادی از ستاره‌های اصلی مجموعه یعنی نو کمبل (در نقش سیدنی پرسکات)، کورتنی کاکس (در نقش گیل ودرز) و دیوید آرکت (در نقش دیویی رایلی) در این قسمت هم حضور خواهند داشت. گرچه گفته شده بود این فیلم نوعی راه ‌اندازی مجدد مجموعه خواهد بود.

مرگ بر روی نیل (Death on the Nile)

کنت برانا در فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» علاوه بر کارگردانی، نقش هرکول پوآرو را بر عهده خواهد داشت. برانا پس از موفقیت نسبتا غافلگیرکننده فیلمی که سال ۲۰۱۷ تحت عنوان «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) کارگردانی کرد، یک بار دیگر در همین نقش ظاهر خواهد شد.

تاکنون مشخص شده نام‌های شناخته‌شده‌ای چون تام بیتمن، آنت بنینگ، گل گدوت، آرمی همر و رز لزلی به‌عنوان بازیگر به این پروژه سینمایی پیوسته ‌اند. فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل با فیلم‌ نامه ‌ای از مایکل گرین اقتباسی است و رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی استفاده شده و این سومین اقتباس از رمان کریستی است. اولین اقتباس سینمایی از این رمان سال ۱۹۷۸ با فیلم جان گیلرمین روی پرده رفت. سپس طی سال ۲۰۰۴ از مجموعه «پوآروی آگاتا کریستی» (Agatha Christie’s Poirot) قسمتی پخش شد که از این رمان اقتباس شده بود.

دانلود فیلم‌های سال ۲۰۲۲

آنچارتد (Uncharted)

فیلم آنچارتد 2022 جدیدترین ساخته روبن فلیشر کارگردان مطرح آمریکایی می باشد این کارگردان در روزمه کاری خود فیلم ونوم با بازی تام هاردی را جلوی دوربین برده است اما اینبار گروه سونی پیکچرز تصمیم گرفته داستان جذاب و دوست داشتی آنچارتد را در اختیار این کارگردان قرار دهد داستان این فیلم بر اساس یک بازی رایانه ای الهام گرفته شده است همیشه هالیود در بازسازی بازی های رایانه ای سابقه ای نه چندان خوب داشته است و در بیش از نیمی از فیلم هایی که بر اساس بازی های رایانه ای ساخته شده است نتوانسته تماشاگر خود را جذب فیلم کند. سونی پیکچرز در انتخاب بازیگر فیلم آنچارتد 2022 به سراغ تام هالندی رفته است که این روزا با فیلم مرد عکنوبی بر سر زبان ها افتاده است اما انتخاب این بازیگر انتقاد های زیادی را از سوی تماشاگران مواجه تیم تهیه فیلم کرد چرا که منتقدین تام هالند را مناسب این نقش نمی دانند، به دلیل وجود طرفداران زیاد بازی آنچارتد دانلود فیلم آنچارتد نیز از استقبال بالایی برخوردار است.

بازیگران فیلم آنچارتد:

بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل، آنتونیو باندراس…. اما از همه مهم تر موسیقی متن فیلم آنچارتد بر عهده رامین جوادی موسیقدان مطرح است که برای طرفداران سریال تاج و تخت یک نام آشنا و جذاب است.

فیلم جدید آنچارتد 2022 با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده است که هم اکنون در حال اکران می باشد و تا این لحظه فروش 305 میلیون دلاری را پشت سر گذاشته است.

دانلود فیلم‌های سال ۲۰۲۲

بتمن (The Batman)

فیلم بتمن The Batman 2022 محصول سال 2022 کمپانی دی‌سی فیلمز که در 2 مارس 2022 اکران آن اغاز شد کارگردانی فیلم بر عهده مت ریوز است که در کارنامه هنری خود فیلم هایی نظیر جنگ برای سیاره میمون ها و طلوع سیاره میمون ها را دارا می باشد برادران وارنر تصمیم گرفته اند که با فیلنامه خود مت ریوز جلو بروند چرا که نویسندگی هم بر عهده خود مت ریوز می باشد.

شاید فیلم بتمن برای خیلی ها با یک نام آغاز می شود ان هم کریستین بیل باشد آن دوران طلایی بتمن با هیت لیچر و کریسیتن بیل برای خیلی ها نام بتمن را جذاب کرد اما شخصیت بتمن در چند سال گذشته بعد از کناره گیری کریستین بیل دستخوش تغییراتی شده است اما تا به این لحظه نتوانسته جذابیت های گذشته را برای مخاطب ایجاد کند بن افلک از دیگر شخصیت هایی بود که این نقش را بازی کرده است اما او هم نتوانست حرفی برای گفتن در این نقش داشته باشد شاید فیلمنامه ضعیف باعث این کار شد.

پس از شکست های متوالی فیلم بتمن 2022 The Batman بعد از کریستین بیل کمپانی دی سی تصمیم بر این گرفت که اینبار شخصیت بتمن را رابرت پتینسون واگذار نماید اما می توان گفت که هر بازیگری در سینمای هالیود آرزوی بازی در این نقش را دارد که اینبار نوبت به رابرت پتینسون رسید که تا اینجای کار توانسته نظرات و و نقد های خوبی را از منتقدین خود دریافت کند همچنین در سایت IMDB فیلم The Batman 2022 در مجموع با 274 هزار رای توانسته امتیاز 8.4 را دریافت کند که این برای دی سی شاید غیر قابل پیش بینی بود.

فیلم بتمن 2022 در مجموع با هزینه با بودجه 185 میلیون دلار ساخته شده است و تا به این لحظه توانسته در باکس افیس فروش 600 میلیون دلاری را تجربه کند البته هیچگاه از اکران فیلم ها در سینماهای چین که تهیه کننده های الیوودی حساب ویژه ای روی آن باز می کنند، همچنین دوبله فارسی 2022 فیلم بتمن توانسته است کاربران ایرانی را مجبور به دیدن این فیلم کند.

برچسب ها: فیلم سینمایی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان