تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

آغاز طرح جدید توزیع نان در تهران/ نان گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: دستگاه کارتخوان هوشمند در تمام ۹ هزار واحد نانوایی تهران نصب می‌شود و قیمت نان بعد حذف آرد یارانه‌ای، برای مردم تغییری نخواهد داشت.

آغاز طرح جدید توزیع نان در تهران/ نان گران می‌شود؟

رویداد۲۴ بیژن نوروزی مقدم، رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران اظهار داشت: در جلسه‌ای در استانداری تهران با ریاست حشمت‌الله عسگری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران اعلام شد که ۶۸۰۰ دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌های تهران نصب می‌شود.

وی افزود: اتحادیه نیز اعلام کرد که آمادگی لازم برای نصب دستگاه‌ها را دارد و برای این اقدام ملی همکاری‌های لازم را دارد.

نوروزی مقدم گفت: به ۹ هزار واحد نانوایی کشور آرد یارانه‌ای پرداخت می‌شود، اما فعلا به تعداد ۶۸۰۰ واحد، دستگاه کارتخوان هوشمند آماده برای نصب وجود دارد، بر اساس اعلام استانداری برای مابقی واحد‌های نانوایی نیز این کارتخوان نصب می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: بعد از نصب کارتخوان‌های هوشمند، فروش نان با این دستگاه‌ها انجام می‌شود، اما با توجه به اینکه فعلا آرد یارانه‌ای به واحد‌های نانوایی پرداخت می‌شود شکل پرداخت یارانه نان تغییری نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه آرد نانوایی‌ها آزاد شود، نیز دولت مابه التفاوت قیمت نان را به حساب نانوایان واریز می‌کند تا مردم کماکان نان را به قیمت قبل خریداری کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران در پاسخ به اینکه آیا قیمت نان برمبنای آرد یارانه‌ای تغییری نخواهد داشت گفت: نرخ نان برای ۱۴۰۰ است و قرار بود که نرخ جدید به نانوایان ارائه شود، اما با این وجود با افزایش قیمت در این مقطع موافقت نشده است و نرخ‌های سال گذشته اعمال می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت نان
نظرات شما
پیشخوان