تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس بانک مرکزی: پیش‌بینی‌مان آرامش و ثبات بیشتر در بازار ارز است

رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت: با وارد کردن معاملات توافقی ارز در بازار متشکل ارزی و تمایل خیل عظیمی از صادرکنندگان برای وارد کردن منابع ارزی‌شان به این بازار پیش‌بینی می‌کنیم که بازار ارز آرامش و ثبات بیشتری پیدا کند.

رئیس بانک مرکزی: پیش‌بینی‌مان آرامش و ثبات بیشتر در بازار ارز است

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی ایران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین تحولات بازار ارز گفت: بانک مرکزی از هفته گذشته در تعاملی که با کانون صرافان و صرافی‌های معتبر و صادرگنندگان داشته است، جمع بندی کرد که بازار توافقی عرضه و تقاضای ارز را فر اهم کنیم و از هفته گذشته امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها فراهم شد و از روز سه‌شنبه هفته جاری هم در بازار متشکل ارزی این امکان فراهم شد. موقعی که معاملات در بازار متشکل ارزی می‌آید و با توجه به اینکه عرضه و تقاضا روی سامانه مشخصی که فقط در اختیار صرافی‌ها و بانک‌هاست می‌آید، طبعا عمق این بازار افزایش پیدا می‌کند. صادرکنندگان متعددی تمایل دارند در این سامانه ارز وارد کنند و با ما هم مذکراتی داشتند.

صالح‌آبادی گفت: قیمت‌ها در این روند هم بر اساس مکانیسم عرضه و تقاضا خواهد بود.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرداخت وام فرزندآوری/ صف طولانی در انتظار متقاضیان


وی خاطرنشان کرد: به نظرم این بازار می‌تواند تقاضا‌های واقعی را در سطح بازار پوشش دهد و در تعادل و آرامش بازار ارز نقش بسزایی داشته باشد.

رییس کل بانک مرکزی گفت: با این امکانی که فراهم شده و خیل عظیمی از صادرکنندگان که با ما مذاکره کردند که اگر این امکان فراهم شود حاضرند منابع قابل توجهی را وارد کنند پیش بینی می‌کنم با عرضه آن‌ها در بازار، بازار ارز به آرامش و ثبات بیشتری برسد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
جناب آقای علی صالح آبادی

رئیس کل بانک مرکزی

پرداخت وام مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن با دستور رئیس جمهور از ۷ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن به بهانه های مختلف نمی دهند خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنندو متاسفانه تاکنون هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست



سه شنبه, 03/31/1401 - 17:05
اگر بانکی وام بدون ضامن نداد، مدیر شعبه را برکنار کنید
شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اعلام شد
وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟
پرداخت وام بدون ضامن چه شد؟
شرم آور است که 5 ماه دوندگی برای دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک ها جمهوری اسلامی متاسفانه هزار بار اعتراض هم کردم ولی متاسفانه هنوز هم به خاطر بی قانونی در کشور موفق دریافت وام نشده ام
بازنشسته تامین اجتماعی با 32 سال و 7 ماه سابقه بیمه از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
پرداخت وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به کجا رسید؟
متقاضیان وام 200 میلیونی بخوانند/ باز هم دروغ است و این در حالی است که وام 50 یا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را تاکنون مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
اعتراف وزیر اقتصاد: ۳۱۵ هزار نفر وام بدون ضامن دریافت کردند
و این در حالی است که وام ۵۰ یا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را از بهمن ماه سال ۱۴۰۰تاکنون مسئولین بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند.
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم در این مدت 5 ماه و 2 روز در مورد وام 100 میلیون تومان تومان بدون ضامن در رسانه ها هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسانه رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
وام فوری | وام بدون ضامن
وام فوری با سود یک درصد و بدون ضامن | وام فوری ۲۰ میلیون تومانی بانک رفاه
در طرح پیوند رفاه بانک رفاه کارگران می‌توانید پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی و معرفی از سوی این سازمان به بانک رفاه،‌ از مزایای این طرح که ۲۰ میلیون تومان با سود یک درصد است بهره‌مند شوید.
واین درحالی است که مسئولین خیانتکار بانک رفاه کارگران با دستور رئیسی و با هم بخشنامه بانک مرکزی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان