تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

در دولت رئیسی؛ هم اقتصاد گره خورد، هم مذاکرات/ بیشتر از دولت روحانی منتظرند مذاکرات به نتیجه برسد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز دولت سیزدهم بیشتر از گذشته درگیر مذاکرات هسته‌ای است و بیشتر از گذشته این مذاکرات را طول می‌دهد و برای آن انرژی می‌گذارد، از آن طرف هم بیشتر از دولت آقای روحانی منتظرند که مذاکرات به نتیجه برسد.

در دولت رئیسی؛ هم اقتصاد گره خورد، هم مذاکرات/ بیشتر از دولت روحانی منتظرند مذاکرات به نتیجه برسد

رویداد۲۴نامه نیوز نوشت: سیدابراهیم رئیسی با شعار گره نزدن اقتصاد و معیشت مردم به مذاکرات برجامی پیروز انتخابات شد و در ۱۱ ماه گذشته نیز این شعار را با جدیت دنبال کرد، اما امروز این سئوال مطرح می‌شود که چقدر دولت او نتوانسته به شعار رئیس جمهور جامه عمل بپوشاند.

علی صوفی درباره تحقق گره نخورد اقتصاد به مذاکرات در دولت سیزدهم گفت: قطعا این دولت نتوانست شعار یادشده را محقق کند، چون الان هم مذاکرات گره خورده و هم اوضاع داخلی گره خورده است. اگر آقای رئیسی به شعار خودش کاملا واقف بود که چه می‌گوید و برای آن برنامه داشت طبعا تحریم‌ها را خنثی می‌کرد و اثر آن‌ها را در اقتصاد کشور به حداقل می‌رساند؛ در این صورت اوضاع اقتصادی کشور بهتر می‌شد.

وی افزود: آقای رئیسی منتقد دولت آقای روحانی بود و اعتقاد داشت که «دولت آقای روحانی اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکره هسته‌ای با ۱+۵ گره زد که این کار اشتباهی بود، چون منجر به اوضاع نابسامان داخلی و ریزش شاخص‌های اقتصادی شد، اما ما اقتصاد را به مذاکرات گره نمی‌زنیم.»، اما الان می‌بینیم در هر دو عرصه گره ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید: تلاش کیهان برای توجیه ناکامی مذاکرات قطر؛ تماما تقصیر دولت قبل است


این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: امروز دولت سیزدهم بیشتر از گذشته درگیر مذاکرات هسته‌ای است و بیشتر از گذشته این مذاکرات را طول می‌دهد و برای آن انرژی می‌گذارد، از آن طرف هم بیشتر از دولت آقای روحانی منتظرند که مذاکرات به نتیجه برسد. خیلی جا‌ها نیز مسئولان دولت سیزدهم تلویحا و حتی صراحتا گفتند که «این میزان در مذاکرات پیشرفت کردیم و توانستیم این مقدار پول را به کشور برگردانیم، وضعیت تحریم‌ها این طور می‌شود و فروش نفت نیز آن طور خواهد شد.»

وی افزود: دولت آقای رئیسی به مردم وعده داد که اوضاع شان بهتر می‌شود، اما عملا نشد، چون اوضاع داخلی بدتر از گذشته شد و هم بیشتر از دولت گذشته منتظر نتایج مذاکرات هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
آقای علی صوفی در اظهارات جنابعالی بغض رقابت بیش از نظر سیاسی احساس می شود . سعی کنید برای بیان سیاسی منطق سیاسی داشته باشید تا مخاطب گمشده خودرا پیدا کند.
نظرات شما
پیشخوان