تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

استعلام دهک خانوار با کد ملی

رویداد۲۴ یارانه تیر ماه هم واریز شد. اما همچنان برخی از خانوارها به دهک‌بندی درآمدی خود اعتراض دارند و نمی‌دانند در کدام دهک قرار دارند. چگونه می‌توان دهک خانوار را مشخص کرد؟

یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می‌توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهند و بدانند در کدام یک از دهک‌های اول تا دهم درآمدی قرار دارند.

با این شماره همه افراد می‌توانند دهک خانوار خود را با کمک کد ملی سرپرست استعلام کنند. جز افرادی که سپرست یا یکی از اعضای خانواده آنها جزو نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمدی خانواده خود باید با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.

علاوه بر این، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای پاسخگویی به سوالات در اختیار مردم است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Poland
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
0
همه کارهای دولت پوپولیستی است من زدم می گویدشمادربین گروه چهارم تانهم هستید خوب این راکه می دانستیم بادریافت ۳۰۰هزارتومان پس چرا این سایت ادرست کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
4539584693
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان