تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

واکنش تیلور سوئیفت به اتهام استفاده نادرست از جت شخصی‌اش

خواننده و بازیگر آمریکایی متهم شده است که تنها از تاریخ ۱ ژانویه تا ۲۹ ژوئیه ۱۷۰ مرتبه با جت شخصی پرواز کرده است.

واکنش تیلور سوئیفت به اتهام استفاده نادرست از جت شخصی‌اش

رویداد۲۴ ایران آرت نوشت: تیلور سوییفت» یکی از سلبریتی‌هایی بود که اخیراً به خاطر تولید دی‌اکسید کربن انبوه به خاطر استفاده از جت شخصی با انتقاد مواجه شدند. این خواننده و بازیگر آمریکایی متهم شده است که تنها از تاریخ ۱ ژانویه تا ۲۹ ژوئیه ۱۷۰ مرتبه با جت شخصی پرواز کرده است.

با این حال نمایندگان سوییفت ۳۲ ساله به «تی‌ام‌زی» می‌گویند: «جت تیلور مرتباً به افراد دیگر قرض داده می‌شود. نسبت دادن بیشتر این پرواز‌ها یا همه آن‌ها به او کاملاً نادرست است.»

پژوهش «یارد» پیرامون سلبریتی‌هایی که بیشترین دی‌اکسید کربن (CO۲) را به واسطه استفاده از جت‌های شخصی تولید می‌کنند، بازیگر «گربه‌ها» (Cats) با ۲۲ هزار دقیقه پرواز معادل ۱۶ روز در رتبه اول قرار گرفته بود.

به گزارش ۳۰نما، جت سوییفت با این پرواز‌ها ۸۲۴۰ تن، یا به عبارت دیگر ۱۱۸۵ برابر میانگین سالانه نشر این گاز برای یک فرد، دی‌اکسید کربن منتشر کرده است. «فلوید می‌ودر» بوکسور با ۷۰۷۷ تن در سال یا ۱۰۱۱ برابر میانگین یک فرد، در رتبه دوم قرار گرفته است. می‌ودر رکورددار طی کردن کوتاه‌ترین مسیر‌ها با جت شخصی است. او برای سفر ۱۰ دقیقه‌ای به لاس وگاس ۱ تن دی‌اکسید کربن تولید کرده است.

دیگر سلبریتی‌های متهم «جی-زی»، «الکس رودریگز»، «بلیک شلتون»، «استیون اسپیلبرگ» و «اپرا وینفری» بوده‌اند. «کایلی جنر» یکی دیگر از این سلبریتی‌ها بود که اخیراً با انتشار تصویری از خود با «تراویس اسکات» رپر در حالی که دو جت شخصی پشت سر آن‌ها دیده می‌شد، موجی از انتقادات را به سوی خود روانه کرد. او در اینستاگرام نوشته بود: «با مال من برویم یا مال تو؟» جنر به فهرست افرادی که بیشترین دی‌اکسید کربن را منتشر می‌کنند راه پیدا نکرده، اما اسکات با ۸۳۸۴ دقیقه پرواز یا ۵.۸ روز در رتبه دهم قرار دارد.

منبع: ایران آرت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان