تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

چگونه بدون پول مهاجرت کنیم؟

روش‌های مختلفی برای مهاجرت ارزان وجود دارد، اما مهاجرت بدون هیچ‌گونه سرمایه‌ای غیرممکن خواهد بود. با استفاده از این روش‌ها افراد با سرمایه متوسط و حتی کم نیز قادر به مهاجرت خواهند بود. در ادامه در مورد این روش‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

چگونه بدون پول مهاجرت کنیم؟

رویداد۲۴ آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت داشته، اما سرمایه لازم برای اقدام به این کار را ندارید؟ بسیاری از افراد به دنبال پاسخ سوال چگونه بدون پول مهاجرت کنیم، هستند. یافتن پاسخی صحیح برای آن بسیار مهم است، زیرا مهاجرت می‌تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه بسیاری از افراد به دلایل متعددی اقدام به مهاجرت می‌کنند. روش‌های مختلفی برای مهاجرت ارزان وجود دارد، اما مهاجرت بدون هیچ‌گونه سرمایه‌ای غیرممکن خواهد بود. با استفاده از این روش‌ها افراد با سرمایه متوسط و حتی کم نیز قادر به مهاجرت خواهند بود. در ادامه در مورد این روش‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

آیا مهاجرت بدون پول ممکن است؟

مهاجرت بدون پول امری غیرممکن بوده و اگر شخص یا مؤسسه‌ای وعده مهاجرت بدون پول را می‌دهد، فقط قصد کلاهبرداری از شما است. البته توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی برای مهاجرت با حداقل هزینه وجود دارد. ازجمله این روش‌ها می‌توان به مهاجرت از طریق تحصیل، ازدواج، تولد و پناهندگی اشاره کرد.
هزینه‌های هر یک از انواع مهاجرت با توجه به شرایط و قوانین کشور‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ بنابراین باید قبل از اقدام به این کار در مورد کشور مقصد تحقیقات لازم را به عمل آورده و اطلاعات کافی کسب کنید. همچنین قبل از اقدام به مهاجرت تخمین هزینه‌های زندگی در کشور مقصد و دیگر هزینه‌ها امری بسیار مهم است. هزینه‌های مهاجرت به کشور مقصد شامل مشاوره، اخذ وکیل، ترجمه مدارک، مکاتبات لازم و بیومتریک می‌شوند.

آنچه علاوه بر سرمایه در انجام یک مهاجرت موفق ضروری است، سن، تسلط به زبان، مدرک تحصیلی، مهارت در حرفه‌ای مشخص و مواردی مشابه خواهد بود؛ بنابراین در صورت داشتن شرایط مناسب می‌توانید با حداقل سرمایه نیز مهاجرت خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که در ابتدا ورود به کشور مورد نظر باید هزینه‌های اولیه زندگی را برآورد کنید.

روش‌های مهاجرت بدون پول

همان طورکه پیش از این اشاره کردیم، مهاجرت بدون پول امکان‌پذیر نیست، اما با حداقل هزینه نیز می‌توان به بسیاری از کشور‌ها از روش‌های گوناگون مهاجرت کرد. هریک از این روش‌ها مزایایی دارند که در ادامه در مورد آن‌ها بیشتر توضیح می‌دهیم.

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی از کم هزینه‌ترین انواع مهاجرت، مهاجرت از طریق ازدواج است. برای این گونه مهاجرت، ازدواج شما باید با فرد مورد نظر که مقیم کشور مقصد بوده، در دفاتر به طور رسمی و قانونی ثبت شده باشد. در مصاحبه از شما و همسرتان در مورد نحوه آشنایی، سطح درآمد، وضعیت زندگی و... سوالاتی پرسیده می‌شود. پس از قبول درخواست شما توسط کشور مقصد، ویزا یک ساله صادر شده و در صورت دوام ازدواج می‌توانید جهت اقامت دائم در آن کشور اقدام نمایید.

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی نیز یکی از انواع مهاجرت کم هزینه محسوب می‌شود. با ویزا تحصیلی می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب در بهترین دانشگاه‌های دنیا به تحصیل مشغول شده و از امکانات دانشگاه‌ها استفاده نمایید. بسیاری از افراد پس از به پایان رساندن تحصیل، جهت ورود به بازار کار و اقامت دائم اقدام می‌کنند.

چگونه بدون پول مهاجرت کنیم؟

مهاجرت از طریق تولد

مهاجرت از طریق تولد براساس ۲ اصل خون و خاک انجام می‌گیرد. در این سازوکار، خاک به این معناست که یکی از والدین یا هر دو آن‌ها تابعیت کشور مورد نظر را داشته باشند. خون نیز به معنا این بوده که نوزاد باید در کشور موردنظر به دنیا بیاید.

مهاجرت از طریق کار

از دیگر انواع مهاجرت می‌توان به مهاجرت از طریق شغل اشاره کرد. برای مهاجرت از این طریق شما باید از شرکت یا کارفرمایی معتبر پیشنهاد شغلی داشته باشید. اگر پیشنهاد شغلی از کشوری اروپایی بوده، بلو کارت به شما تعلق خواهد گرفت. پس از پذیرش پیشنهاد کاری، سازمان یا کارفرما مورد نظر موظف است به کار‌های مهاجرتی شما رسیدگی کند. شما می‌توانید برای اقامت همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقدام نمایید.

چگونه بدون پول مهاجرت کنیم؟

سخن پایانی

در این مقاله دیدیم که با سرمایه‌ای اندک نیز می‌توانید به بسیاری از کشور‌ها مهاجرت کرده و اقامت دائم را در کشور مورد نظر اخذ نمایید. همچنین قادر خواهید بود پس از مدتی برای اقامت دائم دیگر اعضا خانواده نیز اقدام کنید. از جمله کشور‌های مهاجرپذیر باید به کشور‌هایی نظیر ترکیه، کانادا، آلمان، اتریش، ایتالیا، روسیه، استرالیا و آمریکا اشاره کرد. این کشور‌ها امکانات مناسبی را برای افرادی که قصد مهاجرت با سرمایه کم را دارند، فراهم کرده‌اند. همچنین در این کشور‌ها از امکانات رفاهی بی‌نظیری از جمله شغل مناسب و بیمه بهره‌مند خواهید شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهاجرت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
مهاجرت از طریق کار
اگر پیشنهاد شغلی از کشوری اروپایی بوده، بلو کارت به شما تعلق خواهد گرفت.؟؟..
بلو کارت چیزی هست شبیه گرین کارت ایالات متحدهدر قبال سرمایه گذاری یا مراحل طی مراحا اقامت داده میشه.در قبال اخذ اقامت کاری یا از طریق دعوتنامه هم معمولا به کسی ندادن نه میدن.
بلو کارت متعلق به کل قاره اروپا نیست که متعلق به آلمانه شاید بقیه کشورها طرحهای دیگه ای دارن
برا اقامت کاری یا حتی دانشجویی هم از ایران باید پرینت حساب یا تمکن مالی داشت معمولا به مقدار 8تا 10هزار یورو البته در المان؟. یا مشحصات کسی رو بدهند که خرج انها رو به عهده اون هست مثلا در ویزای کاری مشخصات کارفرما و درخواستشو ارائه بدهند در مصاحبه سفارت
تا بتونن ثابت کنن سربار نمیشن انطرف.
نظرات شما
پیشخوان