تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

سریال خون سرد جدید‌ترین سریال ساخته شده در شبکه نمایش خانگی است که در ژانر جنایی تهیه شده است. داستان این سریال درباره دستگیری عوامل پرونده‌های آزار جنسی زنان است.

سریال خون سرد

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: امیرحسین ترابی کارگردان، جدیدترین عنوان شبکه نمایش خانگی یعنی سریال خون سرد است. این سریال در ژانر جنایی - پلیسی ساخته شده که جمعه هر هفته ساعت ۱۲ قرار است از پلتفرم فیلم نت عرضه شود. عوامل سازنده سریال خون سرد بیان کرده اند که این سریال در کل، ۲۶ اپیزود دارد و قرار است به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت بخش شود.

به گزارش رویداد۲۴ خلاصه داستان سریال خون سرد طبق گفته عوامل سازنده، روایت فردی است که افراد متجاوز و آزار دهنده زنان را دستگیر و به کیفر اعمالشان می‌رساند، اما آنطور که از تیزر تبلیغاتی سریال خون سرد می‌توان برداشت کرد، شهرام حقیقت دوست، نقش اول این سریال را بازی می‌کند و همان فرد و افسر پلیسی است که افراد متجاوز را دستگیر می‌کند و به دست قانون می‌سپارد.

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

فیلمنامه سریال خون سرد روایت قتل‌ها‌ی زنجیره‌ای به علت تجاوز جنسی است و اتقافاتی که برای مقتولین در حین یا قبل از قتل رخ داده و فردی که باید با حل معما‌های جنایی به قاتل زنجیره برسد و او را دستگیر کند.

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

بازیگران اصلی سریال خون سرد

امیر آقایی، سارا رسول زاده، شهرام حقیقت دوست، سارا بهرامی، لیندا کیانی، نیما شعبان نژاد و سام نوری بازیگران اصلی سریال خون سرد هستند.

سایر بازیگران عبارتند از: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، رویا جاویدنیا، بهار قاسمی، نیلوفر کوخانی، احسان عباسی

امیر آقایی در سریال خون سرد

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

امیر آقایی، متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه است و از سال ۱۳۸۰ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. نخستین نقش امیر آقایی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال موجب شد که در یکی دیگر از آثار احمد امینی یعنی مجموعه تلویزیونی بی گناهان ایفای نقش کند.

او با بازی در فیلم‌های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند و کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر داشت. سال بعد هم در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم بدون تاریخ، بدون امضا در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامه فیلم آرمان شهر را نیز برعهده داشته است.

امیر آقایی سابقه فعالیت در فیلم و سریال‌هایی همچون بادیگارد، شیفت شب، درخت بلوط، حریم شخصی، کوچه بی نام، شنای پروانه، رقص روی شیشه، آقازاده، دیدن این فیلم جرم است و آرمانشهر را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله افتخارات او می‌توان به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر و کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در پنجمین دوره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اشاره کرد.

سارا بهرامی در سریال خون سرد

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

سارا بهرامی، متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با حضور در فیلم تهرون آغاز کرد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سریال کمدی آفتاب پرست


سارا بهرامی که در در نمایش هایی، چون راهزنان، متولد ۱۳۶۱، اگر، هم هوایی و مخمصه بازی کرده است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

از دیگر آثار او می‌توان به حرفه ای، خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، جمشیدیه، دارکوب، لتیان، گیتا، ایتالیا ایتالیا، کرگدن، هزارپا و سرکوب اشاره کرد.

لیندا کیانی در سریال خون سرد

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

لیندا کیانی، متولد ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است. او فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی ساعت شنی آغاز کرد و توجه مخاطبان، منتقدان و فیلم سازان را به خود جلب کرد.

لیندا کیانی علاوه بر سینما و تلویزیون تجربه حضور در تئاتر را هم داشته است. او در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ در نمایش‌های گستره سکوت و یافت‌آباد ایفای نقش کرده است. از جمله سوابق هنری او در شبکه نمایش خانگی نیز می‌توان به نقش آفرینی در سریال مانکن اشاره کرد.

لیندا کیانی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آقای هفت رنگ، ناسپاس، گاو زخمی، ماجرای نیمروز، انزوا، اکسیدان، خجالت نکش، چشم و گوش بسته، زعفرانیه ۱۴ تیر، پالتو شتری و دیدن این فیلم جرم است و بازیوو را در کارنامه هنری خود دارد.

شهرام حقیقت دوست در سریال خون سرد

معرفی بازیگران و داستان سریال خون سرد

شهرام حقیقت دوست، متولد ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت و دانش آموخته کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با پسر کارون امیر دژاکام شروع کرد و با بازی در سریال مهر خوبان در سال ۱۳۷۴ به تلویزیون آمد.

به گزارش رویداد۲۴ اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست نیز بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی بود. بازی روان او در سریال خط قرمز باعث شد که اصغر فرهادی برای بازی در یکی از قسمت‌های سریالش یعنی داستان یک شهر ۲ از او دعوت کند.

عوامل سازنده سریال خون سرد عبارتند از:

  • تهیه‌کننده: بهمن کامیار
  • کارگردان: امیرحسین ترابی
  • نویسندگان: علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی، امین فرشادمهر
  • تدوین‌گر: نیما جعفری جوزانی
  • دوربین: محمد رسولی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان