تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

داستان سریال بیگناه ساخته مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی

جدید‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی، سریال بی گناه نام دارد که قرار است به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو عرضه شود و مهران احمدی همراه مصطفی و محسن کیایی مثلث ساخت این سریال در ژانر درام اجتماعی هستند.

سریال بیگناه مهران احمدی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال بی گناه جدید‌ترین عنوان پلتفرم فیلیمو است که به زودی قرار است عرضه شود، سریال بی گناه، با موضوع یک درام اجتماعی است. کارگردانی سریال بی گناه برعهده بازیگر معروف، یعنی مهران احمدی است، در این مقاله با ماه همراه باشید تا با عوامل، خلاصه داستان و اطلاعات اولیه این سریال جدید شبکه نمایش خانگی بیشتر آشنا شوید.

خلاصه فیلمنامه سریال بی گناه

باتوجه به آنکه هنوز سریال بی گناه عرضه نشده است، خلاصه داستان چندانی از این سریال هنوز مشخص نیست، اما در خلاصه داستان این سریال آمده است که، «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی


بیشتر بخوانید: معرفی سریال روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسم خانی


آنگونه که روابط عمومی سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی اعلام کرده است، موقعیت مکانی فیلمبرداری این سریال در تهران به اتمام رسیده است.

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن در اوایل سال ۱۴۰۰ در شهر تهران آغاز شد و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌های باقیمانده در زمان گذشته شدند. بخشی از فیلم نامه سریال بی گناه، روایت داستانی در دهه ۶۰ است، که سال‌هاست دستمایه بسیاری از سریال‌سازان ایرانی شده است.

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

معرفی بازیگران و عوامل سریال بی‌گناه

سریال بی گناه جدیدترین محصول پلتفرم فیلیمو است که تهیه‌کنندگی این سریال برعهده مصطفی کیایی است، که این کارگردان و تهیه کننده، سال گذشته با سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی نظر مخاطبان زیادی را جلب کند. نکته جالب در خصوص تیم سازنده سریال بی گناه این است که، این سریال اولین محصول مشترک مهران احمد و مصطفی کیایی در جایگاه کارگردان و تهیه کننده است.

عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نویسندگان فیلم نامه سریال بی‌گناه هستند، همچنین محسن کیایی وظیفه سرپرستی نویسندگان را در این سریال برعهده داشته است.

بازیگران اصلی سریال بی گناه که نام آن‌ها توسط عوامل سازنده اعلام شده است:

« مسعود رایگان، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، محسن کیایی، ماهور الوند، هدیه بازوند، نسرین نصرتی، رویا تیموریان »

مهران احمدی کارگردان سریال بی گناه

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

مهران احمدی در ۹ اسفند ۱۳۵۲ در شهر تهران متولد شده اسـت. مهران احمدی همراه با خانواده خود، در دوران کودکی اش به شهر نیشابور مهاجرت کرده است و تحصیلات ابتدایی خودرا دراین شهر سپری کرده ودر سن نوجوانی مجدداً بـه تهران بازگشته اسـت. درسال ۱۳۷۳ بـه دانشگاه آزاد تهران رفته ودر رشته تئاتر تحصیل کرد. مهران احمدی سال‌هـای دور ازدواج کرده اسـت و دارای یک فرزند دختر بنام باران می‌باشد کـه متولد دهه هشتاد اسـت.

ماهور الوند در سریال بی گناه

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

ماهور الوند بازیگر ایرانی در تیرماه سال ۱۳۷۳ در تهران بدنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران می‌باشد. پدرش سیروس الوند از کارگردانان سینمای کشور ایران می‌باشد همچنین او برادرزاده نویسنده برجسته ژانر کمدی، یعنی خشایار الوند است. ماهور الوند یک خواهر هم بنام آهو دارد. ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر شروع کرد و برای این فیلم، در نقش اصلی ایفای نقش کرده است، او از کودکی زیر نظر پدرش با فنون بازیگری و حرفه سینما آشنا شده اسـت.

محسن کیایی در سریال بی گناه

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

محسن کیایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران است و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌دهد. او هم چنین در فیلم‌های موفقی نظیر ضد گلوله و سریال مهمانان ویژه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. محسن کیایی با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده اسـت.

مسعود رایگان در سریال بی گناه

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون در ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم آباد دیده بـه جهان گشود. او از دوران کودکی با پرده خوانی در کار‌های پدرش، هنرپیشگی را شروع کرده و با دنیای بازیگری آشنا بوده اسـت. وی در فیلمی از مرتضی جزایری درسال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ بازی کرد. باید بگوییم درسال ۱۳۸۲ کـه مسعود رایگان ۴۹ ساله بود با رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

نسرین نصرتی در سریال بی گناه

معرفی سریال بی گناه، اولین ساخته مهران احمدی درشبکه نمایش خانگی

نسرین نصرتی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است. نسرین نصرتی دارای دیپلم هنر و هم چنین دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان اسـت. او با بازی در سریال «تا ثریا»، «روشنایی‌های شهر»، «و خداوند عشق راآفرید»، «شهر زیبا» و… توانایی‌های خود رابه کارگردانان تلویزیون نشان داد. بهترین کاراکتری که نسرین نصرتی در سریال‌های تلویزیون داشته است، سریال پایتخت در نقش فهیمه بوده، که این نقش نقطه عطف کارنامه هنری این بازیگر است، وی هم چنین در فیلم محمد رسول الله با محسن تنابنده هم بازی بوده اسـت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
0
چقدر فضای فیلم و سریال ایران هرکی به هرکیه از نیکی کریمی تا مهران احمدی هرکی عشقش بکشه کارگردان میشه بعد فارغ التحصیل کارگردانی بیکاره !
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان