تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
دبیرکل حزب موتلفه:

برخی زنان، لخت و آلوده در جامعه حاضر می‌شوند/ همسر تاج زاده نظام را تهدید می‌کند

بادامچیان گفت: دستگیری آقای تاجزاده به خاطر حرف‌هایی که زد نبود، چون قبلا باید او را می‌گرفتند، او از حد قانون فرا رفته است. پسر آقای میرسلیم هم خلاف می‌کند و دستگیر می‌شود، زندان می‌رود و پدرش هیاهویی نمی‌کند؛ بنابراین این رفتار برخلاف صحبت رهبری نیست که همه باید حرف‌های خود را بزنند.

برخی زنان، لخت و آلوده در جامعه حاضر می‌شوند/ همسر تاج زاده نظام را تهدید می‌کند

رویداد۲۴ اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس چندین بار در جلسات خود واژه سوپر انقلابی را عنوان کرده و از آن‌ها انتقاد می‌کند. منظور آقای قالیباف از سوپر انقلابی‌ها چه کسانی هستند. برخی اعتقاد دارند سوپر انقلابی‌ها همان جبهه پایداری است که با رئیس مجلس مقداری اختلاف سلیقه دارند، گفت: امیدوارم آقای قالیباف فارسی را پاس بدارد، چون واژه سوپر انقلابی نصف فارسی و نصف لاتین است. مساله دوم اینکه نمی‌توانم این مسائل را پاسخ دهم، چون من قالیباف نیستم و او باید قصد و نیت خود را از گفتن این حرف بگوید.

وی افزود: در مجلس سلیقه‌های مختلفی حضور دارد. نمایندگان با رای مردم آمدند و تلاش می‌کنند خوب کار کنند، چون قبل از آنکه به باندها، تشکل‌ها و احزاب وابسته باشند به خود و رای مردم معتقدند. حالا برخی از آن‌ها عضو جبهه پایداری هستند که چندین نماینده در مجلس دارند و باید با این حزب کار کنند. ما هم در حزب موتلفه اسلامی تعدادی نماینده داریم که با این حزب کار می‌کنند. یک گروه با شورای ائتلاف و ایثارگران کار می‌کنند، گروهی با شورای وحدت کار و یک گروه مستقل هم حضور دارد. طبع مجلس همین است. همانطور که مرحوم زارعی در مساله برجام صد در صد مخالف آن بود، احترام وی را نگه می‌داشتم، چون فرد سالم و پاکی بود، اما نظرش این بود. حالا ما باید بگوییم حرف نزن؟ نه قرار این نیست. ما می‌گوییم حرفت را بزن، اما طوری بزن که دشمن سوء استفاده نکند. به طور مثال اگر من نامه‌ای به روزنامه شرق می‌نویسم و می‌گویم این راه را نرو، پایان این راه خروج از جنگل یا کویر نیست، پایان آن افتادن در مهلکه است. دیگر بعد از ۷۰ سال کار سیاسی دلسوزانه‌تر از این نمی‌شود به کسی توصیه کرد و این شیوه دلسوزی من است.

وی تصریح کرد: بنابراین من وارد بحث سوپر انقلابی نمی‌شوم. به هر صورت جبهه پایداری یک مجموعه‌ای در مملکت است. اصلاح طلبان هم همین طور هستند. اگر قرار است همه با هم در کشور کار کنیم باید از حالت تقابلی بیرون بیاییم، قدرت تحمل یکدیگر را داشته باشیم، برای هم ارزش قائل باشیم و طوری حرف بزنیم که دشمن سوءاستفاده نکند. اگر شما با خانواده خود اختلاف داشته باشید آبروی خانواده را در بیرون از خانه نمی‌برید. اگر همه جناح‌ها رعایت کنند، نظام و هیچ کس دیگر مشکلی ندارد.


بیشتر بخوانید: نامه سرگشاده همسر تاج‌زاده به رئیس قوه قضاییه


بادامچیان در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا آقای تاجزاده امروز باید به خاطر اظهار عقاید و نظرهایش بازداشت شود در حالی که مقام رهبری در یکی از بیانات خود گفتند در جمهوری اسلامی هرکس آزاد است عقاید خود را بگوید، گفت: آقای تاجزاده قبلا حرف‌هایی زده، مقالاتی نوشته، به زندان محکوم شده، خودش از داخل زندان مطالبش را پخش می‌کند و همسرش نیز از بیرون زندان این کار را انجام می‌دهد. دوباره آزاد شده و همان کار‌ها را کرده و این خلاف قانون بوده و دوباره او را گرفته‌اند. همسرش نیز نظام را تهدید می‌کند این آدم حداقل باید زندان برود.

وی افزود: با توجه به این موضوع، دستگیری آقای تاجزاده به خاطر حرف‌هایی که زد نبود، چون قبلا باید او را می‌گرفتند، او از حد قانون فرا رفته است. پسر آقای میرسلیم هم خلاف می‌کند و دستگیر می‌شود، زندان می‌رود و پدرش هیاهویی نمی‌کند؛ بنابراین این رفتار برخلاف صحبت رهبری نیست که همه باید حرف‌های خود را بزنند، آقای تاجزاده حرف‌های خود را زده و همسرش هم بعد از دستگیری، حرف‌های شوهرش را تکرار کرده آیا او را گرفته‌اند؟ خیر. چرا نمی‌گیرند؟ چون مردم متوجه می‌شوند که این دو دروغ و خلاف می‌گویند و دنبال این‌ها را نمی‌گیرند.

بادامچیان درباره برخورد‌های صورت گرفته در حوزه حجاب و عفاف گفت: با چه کسانی برخورد می‌شود؟ آیا بعد از پیروزی انقلاب چادر را اجباری کردیم؟ خیر. بدحجابی و بی حجابی از همان سال ۵۷ به بعد وجود داشته است. در سال ۵۸ که خانم‌های بی حجاب مقابل دادگستری آمدند و علیه حجاب تظاهرات کردند و کسی با آن‌ها برخورد نکرده امروز چه کار می‌کنند؟ آیا با خانمی که روسری نمی‌گذارد و خلاف قانون رفتار می‌کند با او برخورد شده است؟ خیر. امروز اعتراض همه طرفداران حجاب و متدینین این است که چرا با بدحجابان برخورد نمی‌شود. اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.

وی افزود: موضوعی که شما مطرح می‌کنید سه بخش است: یک بخش آن‌هایی هستند که در جامعه حرمت شکنی کرده و گاهی لخت و آلوده حاضر می‌شوند که این خلاف قانون است و قانون می‌خواهد با او برخورد کند. ابتدا گشت ارشاد به او تذکر می‌دهد و او گوش نمی‌دهد. بخش دوم آن‌هایی هستند که عامدانه این رفتار را انجام می‌دهند. بخش سوم تهم تحت نفوذ شبکه غرب است که می‌خواهند داستان‌های آندلس و اسپانیا را در ایران انجام دهند تا فساد و فحشایی که در زمان فرح انجام شده بود را تکرار کنند. سیاست غرب گسترش فساد و فحشا در ایران است. در کنار این افراد، افراد لجبازی هستند که به او می‌گویند این تیپ و قیافه را درست نکن، اما او می‌گوید هرکاری دلم بخواهد انجام می‌دهم یعنی اصلا دوست ندارد به او بی حرمتی انجام شود با این افراد لجباز باید به شکلی که خودشان متوجه می‌شوند مدارا کرد.

بادامچیان تصریح کرد: شبکه‌ای که هیاهو می‌کند تا خانمی عریان شود و هیچ کس چیزی نگوید تا بتواند برنامه غرب را اجرا کند مطلوب ملت ما است؟ خیر حتی مطلوب زنان معتقد به زنان غیرحجاب ایرانی هم نیست بلکه مطلوب استکبار است. وقتی کسی این کار را می‌کند باید چه کار کرد؟ به گشت ارشاد گفتم موردی است که شما به او تذکری می‌دهید و او رعایت می‌کند. مورد دوم بی حجابانی هستند که شما به آن‌ها تذکر می‌دهید آن‌ها توجه نکرده و شما آن‌ها را بازداشت می‌کنید. مورد سوم افرادی هستند که شما با طرح استکباری مواجه هستید که برخی رسانه‌ها به آن می‌پردازند که من از رسانه‌ها می‌خواهم این کار را انجام ندهند.

وی افزود: زنان جامعه ما از دو هزار سال قبل پوشیده هستند و در تمام کتیبه‌ها و نقش‌نگاره‌هایی که وجود دارد شما یک زن برهنه نمی‌بینید. فرهنگ و روح ایرانی با برهنگی مخالف است و کسی که می‌خواهد در ایران زندگی کند باید فرهنگ ایرانی عفاف و حجاب را داشته باشد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
3
مشکل اصلی جامعه ایران سوءاستفاده کردن از اسلام برای توجیه کردن تجاوز غیر قابل توجیه به حقوق شهروندی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
1
حرف نزنی میمیری؟باید درمورد همه چیز اظهارنظر کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
لعنت
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
3
شما چه طور به مردم نگاه می‌کنید که همه رو لخت می‌بینید؟؟!! بابا برید خودتون رو درمان کنید.
نظرات شما
پیشخوان