تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های بندر انزلی

شهر‌های شمالی ایران از مهم‌ترین مقاصد گردشگران داخلی در ایام تعطیل سال هستند، بخش‌های شمالی کشور به علت همسایگی با دریای خزر از یک سمت و رشته کوه­‌های البرز از سمت دیگر، موقعیت آب و هوایی و پوشش گیاهی خاص و زیبایی دارد.

هتل‌های بندر انزلی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: شهرستان بندرانزلی با ۲۷۵ کیلومتر مربع مساحت در ۴۰ کیلومتری شمال غربی شهر رشت، مرکز استان گیلان و در کرانه جنوبی دریای خزر واقع شده است. صید انواع ماهی‌ها و تولید و صادرات خاویار یکی ازویژگی‌های این شهر است.

با بررسی‌های زمین شناسی، حدود ۱۵۰۰۰ سال پیش، جزیره‌ای از سطح آب دریای خزر سر برآورد که بعد‌ها به نام انزلی نامیده شد و به عنوان مهمترین بندر سواحل جنوبی دریای خزر و ایران معروف شد. همچنین شهر بندر انزلی یکی از قطب‌های گردشگری کشور ایران به شمار می‌رود.

هتل چهار ستاره دنیز بندر انزلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بندر انزلی

به گزارش جامعه ۲۴، هتل چهار ستاره دنیز در یکی از بهترین نقاط گردشگری کشور در کنار ساحل زیبای دریای خزر با چشم اندازی زیبا در بندر انزلی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است.

دسترسی آسان به دریا، منطقه آزاد انزلی، بازار پردیس، بازار کاسپین، بازار آسیای میانه و تالاب بین المللی انزلی از امتیازات این هتل چهار ستاره محسوب می‌شوند.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل چهار ستاره دنیز می‌توان به اتاق‌هایی با بالکن‌هایی مشرف به دریا، لابی تشریفاتی، گیم نت، رستوران، ارائه تور‌های گردشگری، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، سفره خانه با موزیک زنده، با بازی‌های آبی و جت اسکی، ساحل اختصاصی و پارکینگ خودرو اشاره کرد.

هتل چهار ستاره سفیدکنار بندر انزلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بندر انزلی

هتل چهار ستاره سفیدکنار یکی از بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌های شهر بندر انزلی است که در کیلومتر ۶ جاده آستارا، در منطقه‌ای سرسبز واقع شده است.

این هتل چهار ستاره در ساحل نیلگون دریای خزر با منظره‌ای بینظیر، یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های ساحلی استان گیلان در نزدیکی یکی از بزرگترین و زیباترین تالاب‌های دنیا، یعنی تالاب انزلی است. هتل سفیدکنار در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. هتل سفید کنار در مجموع در ۳ طبقه و ۱۲۲ واحد اقامتی ساخته شده است که با تمام واحد‌ها چشم اندازی روبه دریا و جنگل دارند.

میهمانان این هتل به راحتی می‌توانند به پل‌های تاریخی غازیان، به اسکله تفریحی و اماکن گردشگری نظیر آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی بروند.

امکانات رفاهی هتل سفیدکنار شامل تاکسی سرویس، خشکشویی، سالن کنفرانس، تنیس، زمین ورزشی فوتبال، والیبال، ساحل اختصاصی، گلخانه، فضای سبز مفرح برای کودکان و ورزش‌های همگانی، فروشگاه صنایع دستی ملی و محلی، اینترنت رایگان، پارکینگ مسقف خودرو، گیم نت، مرکز خرید، رمپ ورودی ویژه معلولین، کافی شاپ ساحلی مشرف به دریا و رستوران بین المللی دریا با ظرفیت ۳۰۰ نفر با سبک کلاسیک و معماری سنتی و فضایی آرام و دلپذیر رو به دریا با سرو انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی می‌شود.

هتل چهارستار دلفین بندر انزلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بندر انزلی

به گزارش جامعه ۲۴، هتل چهارستاره دلفین یکی از هتل‌های ساحلی شهر زیبای بندر انزلی است که در منطقه ساحل قو و در سال ۱۳۹۰ تاسیس و بهره برداری شده است. این هتل با فضا‌های اقامتی متنوع در ۴ طبقه با بهترین خدمات و امکانات رفاهی براساس آخرین استاندارد‌های مدرن هتلداری، آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

دسترسی آسان به ساحل شنی، بازار انزلی، مرکز خرید، مرداب، بنادر کشتیرانی، کاخ شاه و منطقه آزاد از امتیازات این هتل چهار ستاره به شمار می‌روند. گردشگرانی که در این هتل اقامت می‌کنند، چشم اندازی منحصر به فردی نسبت به ساحل دریا و دریای خزر دارند.

از امکانات رفاهی هتل چهار ستاره دلفین می‌توان به رستوران ساحلی، اسکله اختصاصی همراه با ورزش‌های آبی مانند جت اسکی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

هتل چهار ستاره بهشت تالاب بندر انزلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بندر انزلی

هتل چهار ستاره بهشت تالاب انزلی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این منطقه با معماری خاص و فضایی سرسبز و آرام است که با متراژ ۷۰۰۰ متر در سال ۱۳۹۳ در استان گیلان در کنار تالاب بین المللی بندر انزلی در قلب جزیره دکتر بهشتی احداث شده است.

اگر قصد دارید تا از هیاهو در شهر به مکانی آرام و دنج پناه ببرید، بی شک هتل چهار ستاره بهشت تالاب انتخاب مناسبی است. سازه اصلی هتل در قالب ویلا‌های مجزا با طراحی داخلی زیبا با امکانات رفاهی مطلوب بنا شده است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل چهار ستاره بهشت می‌توان به اولین رستوران صخره‌ای مجلل با نمایی بسیار زیبا، تفریحات آبی، کافی شاپ شناور بر روی تالاب انزلی با چشم اندازی دل انگیز همراه با موسیقی زنده، لابی، پارکینگ خودرو، تفریحات مخصوص کودکان، تاکسی سرویس، فاصله ۲۵ کیلومتری تا فرودگاه و همچنین فضای سبز دلنشین آماده پذیرایی از گردشگران اشاره کرد.

همچنین جنگل گیسوم، مرداب انزلی، پارک جنگلی بندر انزلی و قلعه رودخان از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که فاصله کمی با این هتل دارند.

هتل چهار ستاره یاس بندرانزلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر بندر انزلی

یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره و لوکس شهر بندر انزلی، هتل یاس است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، که از نوساز‌ترین هتل‌های این منطقه محسوب می‌شود.

هتل چهار ستاره یاس در مجموع در ۵ طبقه با نمایی بی نظیر و فوق العاده ساخته شده است. گردشگران که به شهر انزلی سفر می‌کنند می‌توانند با انتخاب این هتل چهار ستاره به عنوان مقصدی برای اقامت خود به راحتی و با خیالی آسوده اقامتی بی نظیر را تجربه کنند.

هتل چهار ستاره یاس مساحتی بالغ بر ۸ هکتار دارد، که تمامی نقاط این هتل فضایی دلباز و بزرگ را دارا است. هتل یاس در سواحل زیبای منطقه رویایی سنگاچین بندرانزلی قرار واقع شده است. موقعیت عالی این هتل چهار ستاره دلیل اصلی محبوبیت آن در میان گردشگران این منطقه است. همچنین چشم انداز رویایی و زیبا، منظره اطراف هتل یاس بدون شک اقامتی بی نظیر و خاطره انگیز را برای گردشگران این منطقه فراهم می‌کند.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان