تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

بابلسر یکی از شهر‌های زیبا و سرزنده استان مازندران است که بین شهر‌های این استان به شهری خوش آب و هوا ملقب شده است. بابلسر باتوجه به آنکه یکی از شاهراه‌های اصلی در میان مسیر گردشگران این استان است، هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران است.

بهترین اقامتگاه‌های بابلسر

رویداد۲۴ بابلسر یکی از زیبا‌ترین شهر‌های شمالی کشور است که طبیعت بسیار دیدنی و بکری دارد. این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی در خود جای داده و سال‌ها مقصد گردشگران از شهر‌های مختلف ایران بوده است.

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

هتل پنج ستاره میزبان شهر بابلسر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این استان است که در تیر ماه سال ۱۳۹۹ در ۱۳ طبقه بنا شده است و دارای ۱۶۶ واحد اقامتی و سوئیت است. هتل پنج ستاره میزبان شامل بخش‌های تفریحی، تجاری، اقامتی و ورزشی است.

این هتل پنج ستاره در زمینی به مساحت ۶.۵ هکتار و در جوار هتل چهار ستاره میزبان به بهره برداری رسیده است. هتل پنج ستاره میزبان در کیلومتر ۳ جاده بابلسر با چشم اندازی بی نظیر روبه دریای خزر و رشته کوه البرز، جنگل‌های پایین دست و قله دماوند واقع شده است. همچنین شما می توانید از هتل پنج ستاره میزبان بابلسر با پیمودن مسافت ۴ کیلومتر به ساحل دریا خزر برسید.

هتل سه ستاره جهانگردی خزرشهر

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

مجتمع جهانگردی خزرشهر در میانه راه شهر‌های بابلسر و فریدونکنار واقع شده است که جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به گردشگران در سال ۱۳۹۷ به طور کامل بازسازی شد. مجموعه جهانگردی در مجموع دارای ۲۸ ویلا است که به صورت تک واحدی در محوطه وسیع و سرسبز مجتمع بنا شده است و از مزیت‌های آن می‌توان به فاصله کم واحد‌ها تا ساحل دریا اشاره کرد.

مجتمع ساحل قناری شهر بابلسر

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

مجتمع اقامتی گردشگری ساحل قناری، یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر است که مساحتی بالغ بر ۵/۲۵ هکتار دارد. این مجموعه رفاهی در کیلومتر ۱۳ جاده بابلسر به ساری احداث شده است، مجتمع ساحل قناری شهر بابلسر با ارائه امکانات رفاهی خوب به همراه کادر مجرب و منظم هرساله میزبان بسیاری از گردشگران است. لازم به ذکر است سرویس اضافه در این مجموعه به صورت تشک برای گردشگران تعبیه شده است.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۱۳ جاده بابلسر به ساری، جنب دانشگاه آزاد واحد جویبار، منطقه نمونه گردشگری ساحل قناری

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

هتل چهار ستاره میزبان بابلسر یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر است. این هتل چهار ستاره مشرف به دریای خزر و رشته کوه البرز و قله دماوند از تازه ساخت‌ترین مجموعه‌های بابلسر است. در این مجموعه علاوه بر رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی، کافی شاپ و لابی، مرکز خریدی برای راحتی حال گردشگران تعبیه شده است.

پرسنل مجرب این هتل، علاوه بر خوش رویی، بسیار کار بلد و حرفه‌ای هستند که اقامت را برای شما در این هتل بسیار لذت بخش می‌کنند.

آدرس: بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم

هتل دو ستاره شوکا بابلسر

معرفی بهترین اقامتگاه‌های شهر بابلسر

هتل دو ستاره شوکا شهر بابلسر در سال ۱۳۵۸ در این شهر تاسیس شد. این هتل دو ستاره دارای دو طبقه مشتمل بر ۱۶ باب اتاق دوتخته است. یکی از معایب هتل دوستاره شوکا، نداشتن آسانسور برای جابه جایی در طبقات است.

گردشگرانی که در هتل شوکا اقامت می‌کنند می‌توانند با پیمودن مسافت ۱.۵ کیلومتر به صورت پیاده به ساحل دریا دسترسی داشته باشند.

آدرس: هتل: بابلسر - انتهای خیابان پاسداران - میدان معلم

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری ایران
نظرات شما
پیشخوان