تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

بیانیه متخصصان رادیولوژی در مورد سکته مغزی مهسا امینی

متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»

سی تی اسکن مهسا امینی

رویداد۲۴به گزارش ایسنا، در بیانیه متخصصین نرورادیولژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت که در پاسخ به استعلام ریاست نظام پزشکی صادر شده، آمده است: «با توجه به استعلام ریاست نظام پزشکی، متخصصین نرورادیولژی هیات بورد رادیولوژی وزارت بهدشت، پس از بررسی تصاویر سی‌تی اسکن مغز مرحومه مهسا امینی اعلام می‌دارد در سی‌تی اسکن که به‌صورت فیلمبرداری از، مانیتور تهیه شده است، خونریزی در پارانشیم مغزی، خونریزی اپیدورال و سابدورال دیده نمی‌شود.»

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته همچنین تاکید شده که «نظریه تکمیلی پس از مشاهده اصل اطلاعات تصویری ارسال خواهد شد.»

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهسا امینی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ياسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
4
2
قابل توجه اونايي كه پاي شبكه هاي ضد انقلاب و ضد ايراني مثل شبكه بهايي وهابي ا. اينترنشنال و شبكه تروريست هاي داعشي ايراني مجاهدين خلق ميشينن و خزعبلات اونا رو باور ميكنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
2
4
در همین عکس هم جمع شدن خون در جمجمه کاملاً مشخص است. خون سطح مغز را گرفته و بافت مغز دیده نمی‌شود. چطور می‌گویند اثری از خونریزی مغزی دیده نمی‌شود؟
نظرات شما
پیشخوان