تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

بندر توریستی و تجاری بوشهر، مرکز استان بوشهر است، که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است. بندر زیبای بوشهر به واسطه منابع طبیعی گاز و نفتی که دارد، «پایتخت انرژی ایران» لقب گرفته است. این بندر توریستی و زیبا علاوه بر انرژی‌های طبیعی فراوان، از جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری برخوردار است.

بهترین هتل‌های بندر بوشهر

رویداد۲۴ بندر بوشهر برای اقامت گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، هتل‌های زیاد و مناسبی را فراهم کرده است. شاید هتل‌های این شهر چندان لوکس و مجلل نباشند، اما رضایت اکثر گردشگران و مسافران را جلب می‌کند.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوشهر بیشتر آشنا شوید.

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار

به گزارش جامعه ۲۴، هتل سه ستاره جهانگردی دلوار یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر بوشهر و مناطق جنوبی با رده قیمتی اقتصادی است.

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار، در همسایگی ساحل خلیج همیشه فارس ساخته شده است و دسترسی خوبی به بازار اصلی، بافت سنتی و دیگر نقاط دیدنی شهر نظیر مسجد شیخ سعدون دارد، این هتل برای افرادی که برای سفر‌های کاری به بندر بوشهر سفر کرده اند بسیار مناسب است، زیرا فرودگاه در فاصله نسبتا کمی با هتل واقع شده است.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، نمازخانه، سالن همایش، روم سرویس، کافی‌شاپ، لاندری، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، سالن بیلیارد، خودپرداز، پارکینگ خودرو، تاکسی سرویس، رستوران، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولین، فضای سبز، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیسعلی دلواری

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل آپارتمان سه ستاره پاسارگاد

هتل آپارتمان پاسارگاد، یکی از اقامتگاه‌های تمیز و خوب بندر بوشهر است، که به‌خاطر قیمت مناسب و امکانات مطلوبش، گردشگران بسیاری در آن اقامت می‌کنند. گردشگران در اتاق‌های این هتل سه ستاره حتی امکان آشپزی نیز دارند و این امر باعث جذب مسافران بیشتری می‌شود، زیرا گردشگران با این امکان می‌توانند در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند.

دسترسی خوب به جاذبه‌های دیدنی شهر بوشهر از جمله اسکله جفره و بازار ماهی‌فروشان از دیگر امتیازات این هتل است.

از مهم‌ترین امکانات این هتل سه ستاره می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، نمازخانه، رستوران، تاکسی سرویس و سیستم اعلام حریق اشاره کرد

آدرس: بوشهر، خیابان امام، نرسیده به میدان قدس (شهربانی سابق)

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل سه ستاره پرواز

هتل سه ستاره پرواز یکی از نوساز‌ترین هتل‌های بندر بوشهر در رده اقتصادی است، که در ساحل این بندر زیبای جنوب کشورمان بنا شده است.

فاصله اندک به ساحل نقره‌فام خلیج‌فارس و برخورداری از چشم‌انداز بی‌نظیر در اتاق‌های این هتل سه ستاره، آن را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها در میان گردشگران تبدیل کرده است. از دیگر امتیازات مثبت هتل پرواز می‌توان به نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی و دسترسی آسان به موزه دریا و دریانوردی و آب‌انبار قوام اشاره کرد.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به روم سرویس، تخت‌های سنتی، اینترنت رایگان، فضای سبز، پارکینگ، لابی، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، کافی‌شاپ، سیستم اعلام حریق، رستوران، جعبه کمک‌های اولیه و فضای سبز اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، روبه‌روی پارک مرجان

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل سه ستاره پلاس

هتل سه ستاره پلاس، یکی از بهترین هتل‌های بندر بوشهر است، که در جوار ساحل زیبای خلیج‌فارس قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با اینکه در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد، ولی در مدت کمی به یکی از بهترین هتل‌های بوشهر تبدیل شده است. فاصله اندک به ساحل و مراکز خرید از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود.

تمیزی هتل و لوازم جدید در هتل، هر گردشگری را برای اقامت در این هتل قانع می‌کند، همچنین رستوران هتل با منوی متنوع و سرو غذا‌های خوش‌طعم جنوبی و کافی‌شاپ آن در محیطی دنج، اوقات خوشی را برای گردشگران این هتل فراهم خواهد کرد. گردشگران هرگاه قصد قدم زدن یا تفریح را داشتند، می‌توانند در نخلستان‌های پیرامون هتل قدم بزنند یا با رفتن به ساحل، آب و هوایی عوض کنند.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت رایگان، فروشگاه، رستوران، نمازخانه، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، چهارراه کشتیرانی، رو‌به‌روی اداره راهنمایی و رانندگی

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل دو ستاره سیراف

هتل دو ستاره سیراف یکی از بهترین اقامتگاه‌های بندر بوشهر است که امکانات مناسبی دارد. فضا‌های اقامتی این هتل همگی تمیز و بهداشتی هستند. رستوران این هتل دو ستاره در تمام وعده‌های غذایی، غذا آماده دارد. همچنین گردشگران می‌توانند اوقات فراغت خود را برای استراحت به کافی‌شاپ هتل که در محیطی دنج و دلنشین واقع شده است، بروند.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت رایگان، سیستم اعلام حریق، لابی، نمازخانه اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، جنب انتقال خون

معرفی بهترین هتل‌های بندر بوشهر

هتل آپارتمان یاس بندر بوشهر

هتل آپارتمان یاس یکی از بهترین انتخاب‌ها بریا گردشگرانی است، که با هواپیما به بوشهر سفر می‌کنند، زیرا این هتل تا فرودگاه فاصله‌ای بالغ بر ۵ دقیقه دارد.

همچنین این هتل دسترسی بسیار مناسبی به نقاط دیدنی این بندر از جمله بازار ماهی‌فروشان، مسجد شیخ سعدون و موزه دریا و دریانوردی دارد.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور، لابی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، رستوران و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان