تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر اهواز

اهواز یکی از شهر‌های توریستی ایران است، که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری، شرکت‌های صنعتی و تجاری فراوانی را به خصوص در حوزه نفت در خود جای داده است. هتل‌های اهواز از تنوع خوبی برخوردارند و هر یک دارای امکانات و خدمات مناسبی هستند.

هتل‌های شهر اهواز

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: گردشگرانی که به شهر اهواز سفر می‌کنند می‌توانند برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری اهواز دیدن کنند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌های شهر اهواز را به شما معرفی کنیم.

هتل پنج ستاره پارس

به گزارش جامعه ۲۴، هتل پنج ستاره پارس به عنوان بهترین هتل پنج ستاره اهواز شناخته می‌شود که در سال ۱۳۵۲ به بهره برداری رسیده است، این هتل پنج ستاره به منظور افزایش سطح کیفی و خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات رفاهی آن افزایش پیدا کرد. هتل پارس اهواز دارای ۵ طبقه و ۱۳۴ باب اتاق و سوئیت لوکس مجهز به تمامی امکانات رفاهی است.

از مهمترین امکانات و خدمات بهترین هتل اهواز می‌توان به رستوران، روم سرویس، پارکینگ خودرو، استخر، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، فروشگاه، سیستم اعلام و اطفاء حریق در اتاق، کافی شاپ، خدمات خانه داری و باربری و سالن کنفرانس اشاره کرد.

آدرس: اهواز، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهید عابدی.

معرفی بهترین هتل‌های شهر اهواز

هتل سه ستاره نادری اهواز

هتل سه ستاره نادری یکی از معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین هتل اهواز برای گردشگران به شمار می‌رود، که در سال ۱۳۴۲ افتتاح شده است. این هتل سه ستاره اقتصادی در سال ۱۳۹۳ به طور کامل بازسازی شد و با ۵ طبقه و ۱۱۵ باب اتاق از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

از مزایای هتل نادری به عنوان یکی از هتل‌های مرکز شهر اهواز می‌توان به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به اماکن مهم و دیدنی شهر مانند رود کارون، بازار امام، باغ معین و … اشاره کرد.

گردشگرانی که در این هتل اقامت می‌کنند می‌توانند اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، دو تخته کوچک رویال، سه تخته بزرگ رویال و اتاق چهار تخته را برای اقامت در این هتل انتخاب کنند. هتل نادری به علت آنکه در رده هتل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد همیشه برای گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است.

پارکینگ خودرو، روم سرویس، رستوران، اینترنت رایگان، کافی شاپ، سالن بیلیارد، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، خانه داری و لاندری از مهمترین امکانات رفاهی هتل سه ستاره نادری به شمار می‌رود.

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی.

معرفی بهترین هتل‌های شهر اهواز

هتل سه ستاره پرشیا اهواز

هتل سه ستاره پرشیا یکی دیگر از هتل‌های خوب شهر اهواز است که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و از موقعیت خوبی در مرکز شهر برخوردار است. این هتل سه ستاره از جمله هتل‌های محبوب شهر اهواز است که به منظور ارتقاء سطح کیفی، این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل سه ستاره پرشیا دارای ۳ طبقه و ۶۱ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته است.

امکانات و خدمات مناسب، دسترسی به جاذبه‌ها و اماکن مهم شهر، قیمت متوسط، پرسنل آموزش دیده و مجرب و محیطی شیک و آرامش بخش باعث شده‌اند طبق نظر مسافران این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اهواز انتخاب شود.

هتل پرشیا اهواز خدمات و امکاناتی همچون رستوران، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کافی شاپ، خانه داری، سالن ورزشی، لاندری، اینترنت رایگان و … را به مهمانان ارائه می‌دهد.

آدرس: اهواز، چهارراه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدرالسادات.

معرفی بهترین هتل‌های شهر اهواز

هتل سه ستاره اکسین اهواز

هتل سه ستاره اکسین، یکی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوب شهر اهواز است. این هتل در سال ۱۳۶۶ افتتاح و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و دارای ۲ طبقه و ۵۰ باب اتاق شیک و زیبا است. گردشگرانی که در این هتل سه ستاره اقامت می‌کنند، می‌توانند با رزرو اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل و سه تخته اقامتی خاطره انگیز را در هتل ۳ ستاره اکسین اهواز تجربه کنند.

این هتل از امکانات و خدماتی نظیر رستوران، کافی شاپ، پارکینگ خودرو، اینترنت رایگان، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوعباربری، خانه داری، فضای سبز، لاندری و … برخوردار است. محیط هتل سه ستاره اکسین بسیار لوکس بوده و در تمام واحد‌های اقامتی از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، نبش خیابان ۲۰ متری مقیمی زاده.

معرفی بهترین هتل‌های شهر اهواز

هتل سه ستاره سومیا

اگر قصد سفر به اهواز را دارید و می‌خواهید در کنار رود کارون و پل طبیعت که از مهمترین جاذبه‌های این شهر به شمار می‌روند، اقامت کنید، هتل سه ستاره سومیا انتخاب مناسبی است. سومیا قطعا بهترین هتل مناسب اهواز با ۳ ستاره کیفی بوده و دارای ۶ طبقه و ۲۴ اتاق با تمامی امکانات رفاهی است که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر اهواز در میان گردشگران به شمار می‌رود.

به گزارش جامعه ۲۴، اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته هتل سه ستاره سومیا شهر اهواز از طراحی لوکس و نسبتا مجللی با تمام امکانات رفاهی مطابق با استاندار‌های بین المللی برخودارند و می‌توانند اقامتی فراموش نشدنی برای گردشگران رقم بزنند. این هتل سه ستاره امکانات و خدماتی همچون رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ خودرو، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، مینی بار، صندوق امانات، کافی شاپ، خانه داری و … را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی، جنب خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان