تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش رئیس بانک مرکزی به آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران

رئیس کل بانک مرکزی ایران درباره آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: در روز‌های آینده نتایج در عمل مشاهده می‌شود.

واکنش رئیس بانک مرکزی به آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران
رویداد۲۴ علی صالح آبادی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در راستای آزادسازی منابع ارزی مسدوده شده ایران در کره جنوبی، قرار است حساب جدیدی از سوی ایران معرفی شود، آیا حساب معرفی و تایید شده است؟ اظهار داشت: توافقات خوبی را با همکاری وزارت خارجه انجام شده، حساب‌هایی معرفی و هماهنگی لازم انجام شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه با هماهنگی و همکاری وزارت خارجه پیشرفت خوبی ایجاد شده است، تصریح کرد: نسبت به هر زمان دیگری پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم، امیدواریم در روز‌های آینده خبر‌های خوبی را به جامعه منتقل کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: جزئیات را نمی‌توانم الان اعلام کنم. در روز‌های آینده نتایج در عمل مشاهده می‌شود.

وی همچنین گفت: منابع ارزی، جزیی از دارایی‌های ملت ایران است و باید در راستای منافع کشور مورد استفاده قرار بگیرد. در همین راستا هم بانک مرکزی با همکاری دستگاه دیپلماسی از ابتدای استقرار دولت، پیگیری این موضوع را بطور جدی در دستور کار قرار داد که در یک مرحله، خوشبختانه منجر به آزادسازی بخشی از منابع مسدودی در انگلیس پس از بیش از ۴۰ سال شد که رسما هم در این خصوص اطلاع رسانی شد.

صالح آبادی تاکید کرد: درخصوص سایر منابع مسدودی هم مذاکرات فشرده و مستمری در راستای استیفای حقوق قانونی ملت ایران انجام و طی هفته‌های اخیر هم پیشرفت خوبی در این خصوص حاصل شده، البته برخی ملاحظات بانکی در این زمینه باقی است که به طرف‌های مقابل اعلام شده و نمایندگان طرفین در حال پیگیری این موضوع هستند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
خبر آزاد شدن پول ها 100 بار تا حالا اعلام شده!!
چوپان دروغ گو سه بار دروغ گفت بنده خدا
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
آخرین مهلت دریافت وام 100 میلیونی بدون ضامن
جزئیات جدید شرایط دریافت وام‌ بدون ضامن اعلام شد.

کدام بانک ها وام بدون ضامن می دهند؟
سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵:۲۳
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای
رئیس محترم قوه قضائیه کل کشور
۷۰۳ هزار نفر وام بدون ضامن گرفتند/ پرداخت ۲۳.۶ هزار میلیارد تومان/ و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هزاران بار در رسانه های اعتراض کردم و هم علیه بانک ها از بانک مرکزی و هم دیوان عدالت اداری شکایت کردم متاسفانه بررسی و رسیدگی نکرده اند چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان