تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
محمد مهاجری:

وزارت رفاه ۴ ماه است بدون وزیر مانده؛ بقیه وزارتخانه‌ها هم اگر وزیر نداشته باشند با الان توفیری نمی‌کرد!

وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. بقیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی هم اگر وزیر و رئیس نداشته باشند با وضع الانشان توفیری نمی‌کند.

وزارت رفاه 4 ماه است بدون وزیر مانده؛ بقیه وزارتخانه‌ها هم اگر وزیر نداشته باشند با الان توفیری نمی‌کرد!
رویداد۲۴ محمدمهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود خطاب به رئیس جمهور نوشت: آقای صولت مرتضوی را به عنوان وزیر رفاه به مجلس معرفی کرده اید. یک بار دیگر نامه تان را بازبینی بفرمایید و جای صولت مرتضوی، هر اسم دیگری به ذهنتان می‌آید بنویسید. مثلاً بنویسید: قاضی سعید مرتضوی. فکر میکنید تفاوتی می‌کند؟

وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟ بقیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اقتصادی هم اگر وزیر و رئیس نداشته باشند با وضع الانشان توفیری نمی‌کند. حتی وزارت خارجه و وزارت کشور و وزارت آموزش عالی و وزارت بهداشت و... هم وزیر نداشته باشند آسمان به زمین نمی‌آید.

مثلا همین الان که به اعجاز وزیر محترم ارتباطات، صد‌ها هزار شاغل فضای مجازی به خاک سیاه نشسته اند، اگر وزارتخانه بی وزیر بود، گلوی اینترنت کمتر فشرده نمی‌شد؟ و حالا که وزیر دارد کک او می‌گزد برای زندگی مردم؟

نه فکر کنید وزیر راه یا رفاه یا ارتباطات یا رئیس بانک مرکزی اشکالی در کارشان است. نه مشکل جای دیگری است. مشکل همان ۷۰۰۰ صفحه برنامه اقتصادی است که "پارسال و نیم " قبل، شعارش را می‌دادید و هنوز کشف حجاب! نشده و دست هیچ تنابنده‌ای به آن نرسیده. مادام که مانیفست اقتصادی دولتتان معلوم نیست هی آدم بیاورید و هی آدم ببرید. هی مدیر منصوب کنید و هم رئیس عزل کنید: حتی اگر همه هم کارآمد باشند، چون نمی‌دانند چه کار باید بکنند، سر کارند.


بیشتر بخوانید: دولت توان تحقق وعده‌های نیم‌بند را هم ندارد/ رئیسی توانمندی دولتش را خیلی بالاتر از واقعیت تصور می‌کند.


می‌دانم لشگر سایبری تحت امر برخی عزیزان، هم‌اکنون مثلا در دفاع از شما صد خروار فحش و فضیحت نثار منتقدانتان می‌کنند، اما ترجیح می‌دهم جمله شهید بهشتی را که چند بار در سخنانتان به پیروی از او افتخار کرده‌اید تکرار کنم که «تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می‌دهم.»

این روز‌ها حال مردم خوب نیست. دلیلش را خودتان بهتر میدانید. همه ما‌ها توقع داشتیم و هنوز هم داریم که در حاکمیت یکدست، دولت شما نه شق القمر که لااقل در حد مرهمی بر زخم‌های مردم، کاری کند. مگر شما و رفقایتان نمی‌گویید همه دولت‌های قبلی اَه و بد بوده اند؟ خب، شما چشمه‌ای از حال خوب را به ما نشان بدهید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
وقتی قرار نیست کاری انجام شود بودن ونبودن وزیر یکی است !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
قربون آدم فهمیده حالا هر گرایشی که داره. خدائیش اگه آموزش‌وپرورش این وزیر پخمه بی عرضه رو نداشت بهتر نبود؟ بین اینهمه فرهنگی تحصیلکرده این چی بود گذاشتن؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان