تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند چگونه است؟

در خرید ساعت هوشمند، آشنایی با نحوه تنظیم ساعت و تاریخ اهمیت بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم چگونگی انجام این تنظیمات را در ساعت هوشمند، بررسی کرده و شما را با تنظیمات اولیه اپل واچ و گلکسی واچ آشنا کنیم.

تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند چگونه است؟

رویداد۲۴ در خرید ساعت هوشمند، آشنایی با نحوه تنظیم ساعت و تاریخ اهمیت بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم چگونگی انجام این تنظیمات را در ساعت هوشمند، بررسی کرده و شما را با تنظیمات اولیه اپل واچ و گلکسی واچ آشنا کنیم.

تنظیمات ساعت و تاریخ در گلکسی واچ

ساعت هوشمند سامسونگ یا گلکسی واچ به تنظیم خاصی احتیاج نداشته و از طریق متصل شدن به گوشی، زمان و تاریخ خود را با آن همگام می کند. بنابراین عملکرد گلکسی واچ و تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند به صورت خودکار انجام شده و تنظیم دستی آن شامل مراحل زیر است:

با فشار دادن دکمه هوم به صفحه برنامه ها رفته و گزینه تنظیمات ساعت هوشمند گلکسی واچ را انتخاب کنید. سپس به بخش General رفته و گزینه Date & time را انتخاب کنید. در نهایت برای تنظیم زمان گزینه Set Time و برای تنظیم تاریخ گزینه Set Date را انتخاب کنید.

تنظیمات تاریخ و ساعت اپل واچ

در اپل واچ برای تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند، به تنظیم زمان احتیاج ندارید. با فعال کردن اپل واچ برای اولین بار، ساعت به طور خودکار تنظیم شده و اطلاعات آن قابل تغییر است. بنابراین شما می توانید زمان دلخواهی برای Apple Watch تعیین کرده و آن را به صورت دستی تنظیم کنید. برای انجام این کار به قسمت Setting یا تنظیمات مراجعه کرده و گزینه Time را انتخاب کنید. سپس با ضربه زدن روی دکمه وسط صفحه، تاچ دیجیتال را تغییر داده و تنظیم زمان در اپل واچ را انجام دهید. در نهایت روی گزینه End کلیک کرده و از تنظیمات خارج شوید. بعد از خرید ساعت هوشمند شیائومی  نیز باید این تنظیمات تاریخ و ساعت را اعمال کنید.

تنظیمات اولیه برای راه اندازی ساعت هوشمند سامسونگ

برای اینکه بتوانید به ویژگی‌های سرگرم کننده و مفید گلکسی واچ دسترسی پیدا کنید؛ باید نرم افزار Galaxy Wearable را نصب کرده و داده های مورد نظرتان را بین ساعت و گوشی همگام سازی کنید. اکنون که با تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند آشنا شدید؛ شما را با تنظیمات اولیه ساعت هوشمند سامسونگ و اپل آشنا می کنیم.

اتصال ساعت هوشمند سامسونگ به اندروید

پس از بررسی سازگاری موبایل خود، برنامه Galaxy Wearable را نصب کرده و ساعت خود را انتخاب کنید. سپس با دنبال کردن دستورالعمل های شرکت مخابراتی خود، فرایند فعال سازی را تکمیل کرده و در صورت عدم تمایل، این مرحله را رد کنید.

اتصال ساعت هوشمند سامسونگ به آیفون

پس از اینکه از سازگاری موبایل خود اطمینان پیدا کردید، به App Store رفته و یکی از برنامه های Samsung Galaxy Watch یا Samsung Galaxy Fit را انتخاب کنید. پس از دانلود، برنامه را باز کرده و ساعت خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد دستورالعمل ها را دنبال کرده و با تکمیل فرایند فعال سازی، ساعت هوشمندتان راه اندازی کنید.

تنظیم ساعت هوشمند سامسونگ بدون گوشی موبایل

بعضی مدل های خاص ساعت هوشمند، بدون نیاز به گوشی موبایل قابل تنظیم هستند. برای انجام این کار ساعت خود را روشن کرده و با بالا کشیدن انگشت خود روی صفحه، نماد علامت سوال را انتخاب کنید. در مرحله بعد، مجدد انگشت خود را روی صفحه بالا کشیده و گزینه اینجا را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر گزینه Continue، موافقت خود با خط مشی های مختلف را اعلام کرده و ساعت خود را تنظیم کنید.

تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند چگونه است؟

راه اندازی ساعت هوشمند آیفون و تنظیمات اولیه آن

همانطور که گفتیم نحوه راه اندازی اپل واچ و تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای راه اندازی اپل واچ، ابتدا از سازگاری آن با موبایل خود اطمینان پیدا کرده و بلوتوث و اینترنت موبایل را وصل کنید. سپس دکمه پاور را فشار داده و پس از روشن کردن اپل واچ، آن را به گوشی آیفون نزدیک کنید.

با نزدیک کردن ساعت هوشمند به گوشی، در صورت مشاهده پیغام use your iPhone to set up this Apple Watch، گزینه ادامه را انتخاب کرده و در صورت عدم مشاهده این پیام، برنامه Watch را در موبایل باز کنید. در مرحله بعد ساعت خود را انتخاب کرده و گزینه Pair New Watch را انتخاب کنید. سپس با رو به رو کردن دوربین آیفون و اپل واچ، ساعت هوشمند و گوشی خود را همگام سازی کنید. در پایان ساعت هوشمند خود را راه اندازی کرده و در صورت لزوم، از داده ها بک آپ بگیرید.

اگر اپل واچ اولین ساعت هوشمند شما است؛ گزینه Set Up as New Apple Watch و در غیر این صورت Restore from Backup را انتخاب کنید. سپس آخرین نسخه WatchOS را نصب کرده و با قوانین و شرایط برنامه موافقت کنید. در نهایت از طریق اپل آیدی به حساب خود وارد شده و در صورت لزوم پسورد خود را تغییر دهید. معمولا تنظیمات اولیه اپل واچ مطابق با گوشی آیفون بوده و به صورت خودکار انجام می شود. تنظیم ساعت و تاریخ ساعت هوشمند نیز به همین شکل است. البته می توان برخی از تنظیمات ساعت هوشمند را تغییر داده و قابلیت های آن را شخصی سازی کرد.

برچسب ها: ساعت هوشمند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
Mahsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
2
3
ساعتم اسمارت واچ ۷ هست ولی به برنامشمنصل نمیشه چرا
محمدطاهاقاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
18
سلام وقتتون بخیر
ساعتم واچ ۴ کلاسیک هستش ساعتش از گوشیم جلوتره هرکاری میکنم درست نمیشه لطفا راهنمایی کنید چجوری درست کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
1
11
ساعت من اسمارت و اچ 8هست ولی ساعت و تاریخ ش تنظیم نمیشه
Maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
1
6
درود
بعداز اپدیت شدن اپل واچ سری 4 یک ساعت از گوشی جلوتر .هر راه حلی اینجا بود رفتم تنظیم نشد .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
0
2
چطوری ساعتش رو تغییر می دهند و وصل به گوشی می کنند مدل اولترا T900
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان