تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
امیررضا واعظ آشتیانی:

انتخاب فتح‌الله‌زاده جای تعجب دارد/ برای پرداخت بدهی‌ها تضمینی وجود ندارد

با مدیرعامل سابق استقلال در مورد تغییرات مدیریت آبی ها به گفت و گو پرداختیم.

انتخاب فتح‌الله‌زاده جای تعجب دارد/ برای پرداخت بدهی‌ها تضمینی وجود ندارد

رویداد۲۴ ایمان گودرزی در خبرآنلاین نوشت: علی فتح الله زاده بار دیگر مدیریت تیم محبوب خود را بر عهده گرفت، تیمی که بدون شک معضلات و مشکلات زیادی از نظر مدیریت خواهد داشت و باید صبر کنیم و ببینیم که شوالیه آبی‌ها می‌تواند از پس بدهی‌های سنگین و چالش‌های پیش رو بر بیاید یا خیر. در کنار بدهی‌ها فتح الله زاده تیمی را در اختیار گرفته که با مدیریت قبلی بدون باخت قهرمان لیگ برتر شده است. به مناسبت این بازگشت با امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق آبی‌ها هم کلام شدیم تا نظرشان را در مورد آخرین تغییر و تحولات باشگاه استقلال جویا شویم.

نظرتان در مورد بازگشت علی فتح الله زاده به استقلال چیست؟

امیدوارم که موفق باشند، اما برای خود من سؤال است که ایشان آمده چه نکته نهفته‌ای را که در گذشته باقی مانده، احیا کند؟ ایشان هر چیزی که بنا بوده بکارد، در گذشته کاشته و هر چیزی هم که از عملکرد ایشان بوده، درو شده است. برای من جای تعجب است که وزارت ورزش یا سازمان سابق ورزش، همواره ایشان را برداشتند و دوباره در نوبت‌های دیگر، ایشان برگشته است.

پس این انتخاب را اشتباه می‌دانید؟

امیدوارم موفق شوند، اما واقعاً در حوزه فوتبال افراد تواناتر، میدان دیده‌تر، جوان‌تر و خوشفکرتر وجود ندارند که ما همواره به دنبال دو سه فرد خاص برویم؟ چرا فضا را باز نمی‌کنید؟ دنبال چه چیزی هستید؟ خطاب من به وزارت ورزش است نه شخص آقای فتح‌الله‌زاده. دنبال چه چیزی می‌گشتید؟

بازگشت آقای فتح الله زاده بی شباهت با مدیرعامل شدن شما در استقلال نبود؟!

آمدن آقای فتح‌الله‌زاده، شباهت‌هایی به زمان آمدن من داشت؛ من هفته پنجم به استقلال آمدم، البته با این تفاوت که استقلال در لیگ در رتبه هفدهم بود و قهرمان شد، اما ایشان زمانی آمده که استقلال صدر جدول است.

آینده استقلال و معضلات آقای فتح الله زاده را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ایشان چه تضمینی دارد که تیم قهرمان شود و یا اگر تیم قهرمان نشود، چه پاسخی دارد؟ نکته مهم‌تر چگونه تعهد کرده بدهی‌های پادوانی، استراماچونی و... را پرداخت کند؟ امیدوارم که به قول آقای قطبی دل شیر داشته باشد و نتایج مثبتی بگیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان