تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
همزمان با پخش زنده نشست خبری رئیس جمهوری اتفاق افتاد:

عملکرد رسانه ملی خلاف شادی ملی

صدا و سیما همزمان با پخش زنده نشست خبری رئیس‌جمهوری، با زیرنویس‌هایی گزینش‌شده از اظهارات منفی مقامات آمریکایی در مورد برجام، اقدام به تزریق ناامیدی در جامعه کرد.
رویداد۲۴- صدا و سیما پس از اجرای برجام همچنان بر روند ناامید کردن مردم از لغو تحریم‌ها و کوچک نشان دادن دستاورد دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم ادامه می‌دهد.

به گزارش رویداد۲۴ نشست خبری حسن روحانی رئیس‌جمهوری پس از اجرایی شدن برجام، در حالی به طور زنده از شبکه خبر صدا و سیما پخش می‌شود که این شبکه نقل قول‌های منفی مقامات آمریکا در ارتباط با توافق هسته‌ای را زیرنویس تصویر رئیس‌جمهوری می‌کند.

زیرنویس‌های شبکه خبر با این عناوین همزمان با سخنرانی حسن روحانی، روی آنتن می‌رود:

وزیر امور خارجه آمریکا: تا ۲۵ سال آینده برنامه هسته‌ای ایران را زیر نظر داریم

کاخ سفید اعلام کرد:‌ تحریم‌های هسته‌ای متوقف شده است اما همچنان برخی از تحریم‌ها باقی است

برخی سناتورهای آمریکایی خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه برنامه موشکی شدند


این عملکرد صدا و سیما در حالی است که از ساعات ابتدایی اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها نیز، این رسانه هیچ ویژه‌برنامه‌ای را در حمایت از موفقیت دیپلماسی هسته‌ای دولت یازدهم به روی آنت نبرده است.

رفتار عجیب صدا و سیما به گونه‌ای بود که نیویورک‌تایمز نیز در گزارشی نسبت به این روند، واکنش نشان داد و نوشت: در روزی که قرار بود تحریم‌های بین‌المللی کوبنده علیه ایران لغو شود، تلویزیون ملی ایران اخبار خود را با خبری درباره واکسیناسیون کودکان آغاز کرد و جوانان این کشور بعد نیز به خاطر لغو تحریم‌ها به خیابان‌ها نیامدند که پرچم‌هایی را تکان دهند و شادی کنند و صبح روز اجرای برجام و لغو تحریم‌ها کاملاً عادی آغاز شد.

برچسب ها: برجام
نظرات شما
پیشخوان