تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱

چرا دردسرهای استقلال تمامی ندارد؟

پیشکسوت استقلال می‌گوید 3 امتیاز دیدار مقابل هوادار بسیار حیاتی است.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال می گوید آبی پوشان باید در نیم فصل دوم یک بازیکن بازیساز را در خط هافبک جذب کند تا بتواند در امر گلزنی هم موفق ظاهر شود.
وی همچنین دیدار مقابل هوادار را سخت دانست.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟
استقلال با وجود نفرات خوبی که در اختیار دارد در گلزنی به مشکل خورده و برای حل این مسئله باید جابه‌جایی‌هایی در این تیم ایجاد شود. رقبا خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده و با شناخت و آگاهی کافی در زمین ظاهر می‌شوند. آنها برنامه دارند که چگونه گل نخورند و مهاجمان قابل استقلال را خنثی می‌کنند.

استقلال در ادامه رقابتهای لیگ به مصاف هوادار خواهد رفت؟
هوادار تیمی است که با سرمربیگری ساکت الهامی نتایج بدی نگرفته و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. کار سختی در انتظار این تیم است.هرچه از زمان بازی‌ها می‌گذرد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. استقلال برای رسیدن به صدر جدول باید در این دیدار 3 امتیاز را بدست بیاورد و با روحیه مناسبی به تعطیلات برود


بیشتربخوانید: نقطه ضعفی که به استقلال لطمه زده است!


فکر میکنید استقلال در کدام منطقه بیشتر ضعف دارد؟
یکی از ضعف‌های استقلال نبود یک بازیکن بازیساز و خلاق است، مشکلی از ابتدای فصل وجود داشته و هنوز آبی پوشان نتوانستند آن را برطرف کنند. مهدی پور تلاش زیادی می‌کند ولی او به تنهایی نمی‌تواند همه چیز را تغییر دهد. استقلال باید در نیم فصل دوم بازیکن بازیساز جذب کند.

کارشناسان معتقد هستند استقلال از مشکلات داوری ضربه خورده اند شما هم با چنین موضوعی موافقید؟
استقلال امسال در خیلی از بازی ها از داوری ضربه خورده است. مهمتر از هر چیزی آوردن سیستم VAR به فوتبال است که بتواند میزان اشتباهات را به حداقل برساند تا شاهد این حجم از اعتراضات و رفتارهای غیرحرفه ای در فوتبالمان نباشیم.

استقلال باید مبالغ زیادی را بابت بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود پرداخت کند؟
سالهاست که استقلال درگیر پرونده‌های بدهی مختلف است و جای سوال دارد چرا این دردسرها تمامی ندارد. ورودی و خروجی مالی باشگاه نامشخص است .حل کردن این مشکلات عزم بزرگی می‌خواهد و طلبکاران خارجی و داخلی تا پول نگیرند رضایت نمی‌دهند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان