تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

تولید کلاه و جلیقه ضد گلوله برای کودکان اوکراینی +فیلم

با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.

تولید کلاه و جلیقه ضد گلوله برای کودکان اوکراینی +فیلم
رویداد۲۴ در حالی که آمار رسمی نشان می‌دهد بیش از ۱۲۰۰ کودک قربانی در حملات ارتش روسیه کشته و زخمی شده‌اند، یک شرکت اوکراینی اقدام به تولید لباس‌های ضد گلوله و کلاه ایمنی برای کودکان کرده است.

به گزارش فرارو، ماریانا چوگونوا، یک شهروند اوکراینی لباس محافظ دخترش را امتحان کرد. او گفت که اگر آن‌ها از کودک محافظت می‌کردند، تخلیه از خارکف برای خانواده راحت‌تر بود.

چوگانووا به رویترز گفت: اگر خدای ناکرده اکنون نیاز به تخلیه داشته باشیم، یک لباس و کلاه ایمنی خواهیم داشت و من نگران فرزندم نخواهم بود.

بر اساس گزارش دادستانی کل اوکراین، از زمان حمله روسیه در ۲۴ فوریه، در مجموع ۴۳۰ کودک کشته و ۸۲۳ نفر دیگر زخمی شده اند.

آنتون فدچنکو، رئیس ارتباطات سازمان غیر دولتی خوشه دفاعی لویو که این کیت‌ها را طراحی کرده است، گفت که این اولین بار است که چنین تجهیزات حفاظتی تولید می‌شود.

وی افزود: نیازی نبود... متأسفانه، دشمن ما اهمیتی نمی‌دهد که به چه کسی شلیک می‌کند.

ماکسیم پلیوخو، رئیس هیئت مدیره این سازمان غیردولتی گفت که هدف اصلی این ژاکت‌ها کمک به کودکان برای تخلیه ایمن از مناطق جنگی است. امروز می‌دانیم که با توجه به تعداد کودکان کشته شده، به این جلیقه‌ها و کلاه‌ها نیاز است.

او گفت که این ژاکت‌ها از کودکان در برابر گلوله و ترکش محافظت می‌کند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اوکراین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
0
1
مردم ایران بیشتر جلیقه ضد گلوله نیاز دارند
نظرات شما
پیشخوان