تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱

چه لپتاپی برای بازی مناسب است؟

تمامی لپتاپ‌هایی که مخصوص بازی تولید می‌شوند، دارای پردازنده‌های قدرتمندی هستند و از پردازنده‌های قوی گرافیکی بهره می‌برند. این دستگاه‌ها از حافظه SSD در کنار حافظه HDD استفاده می‌کنند. رزولوشن و نرخ نوسازی بالایی دارند. دارای سیستم خنک کننده قوی هستند. عمر باتری آن‌ها کم است و متاسفانه دارای وزن زیادی نیز می‌باشند.

چه لپتاپی برای بازی مناسب است؟

رویداد۲۴ لپتاپ های مخصوص بازی یا لپتاپ های گیمینگ، بسیار جذاب و البته متنوع هستند. ویژگی‌های مهم در خرید این دستگاه گیمینگ چیست؟ انتخاب این وسیله برای کاربر باید مطابق با نیاز او و البته بودجه‌اش صورت گیرد. قبل از خرید لپتاپ باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. برای بازدید از انواع لپتاپ های مخصوص بازی 2022، استعلام قیمت انواع رم لپتاپ، خرید انواع شارژر لپتاپ و سایر قطعات و لوازم جانبی این دستگاه به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه چند نمونه از بهترین، جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاه های گیمینگ را معرفی کنیم.

ویژگی‌های مهم در انتخاب لپتاپ بازی

برای شما که قرار است با این دستگاه بازی کنید، اول باید به کارت گرافیک توجه کنید. این موضوع مهم است که در انتخابتان دستگاه هایی را قرار دهید که کارت گرافیک جداگانه داشته باشند. پس در مرحله اول قبل از خرید لپتاپ از بروزکالا به سراغ لپتاپ گیمینگی می رویم که توانمندترین پردازنده گرافیکی را داشته باشد. در مراحل بعدی به پردازنده مرکزی قوی و سریع، به کیفیت نمایشگر آن توجه می‌کنیم و دنبال مدلی می گردیم که رم بیشتری دارد.

تمامی لپتاپ هایی که مخصوص بازی تولید می‌شوند، دارای پردازنده‌های قدرتمندی هستند و از پردازنده های قوی گرافیکی بهره می‌برند. این دستگاه ها از حافظه SSD در کنار حافظه HDD استفاده می‌کنند. رزولوشن و نرخ نوسازی بالایی دارند. دارای سیستم خنک کننده قوی هستند. عمر باتری آنها کم است و متاسفانه دارای وزن زیادی نیز می‌باشند. از آنجا که این دستگاه‌ها از GPU و CPU قدتمندی برخوردار هستند، می توان با آن به ادیت ویدئو و اجرای برنامه های سنگین پرداخت.

خرید لپتاپ بازی از بروزکالا

علاوه بر نکاتی که ذکر شد به جنس بدنه لپتاپ گیمینگ و استحکام آن توجه کنید. اگر بودجه شما به خرید دستگاهی با بدنه آلومینیومی می‌رسد، قطعه انتخاب بهتری خواهد بود. به تاچ پد و کیبورد نیز دقت کنید زیرا شما بیشترین استفاده را از آنها خواهید داشت. این نکته مهم را در نظر بگیرید که برای یک گیمر رم با حافظه حداقل 16 گیگابایت است.

چه لپتاپی برای بازی مناسب است؟

رم پایین تر باعث می شود بازی روان اجرا نشود. برای استعلام قیمت انواع رم لپتاپ به فروشگاه بروزکالا مراجعه نمایید. در مورد باتری این را بدانید که این قطعه معمولا مصرفی است و باید هر چند سال در میان تعویض شود. اگر مدام دستگاه را به برق متصل کنید، عمر باتری کاهش پیدا می کند. تعداد و انواع پورت ها نیز در دستگاه های مختلف، متفاوت است.

برندهای مطرح لپتاپ گیمینگ

می‌توانیم بگوییم که این دستگاه های مخصوص بازی گرانترین لپتاپ ها محسوب می‌شوند. پس با توجه به قیت بالای آنها بهترین کار این است که از برندهای مطرح دنیا خرید کنید تا خیالتان بابت مطلوب بودن محصولاتش آسوده باشد. با هم چند مدل از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ را بررسی می‌کنیم. برندهای ایسوس، لنوو، ام اس آی، ایسر از برندهای مناسب برای این دستگاه محسوب می شوند. 

ROG Strix Scar 17 ایسوس

 این لپتاپ مخصوص بازی یک غول واقعی در دنیای گیمینگ به شمار می آید. این دستگاه از قدرتمندترین و بروزترین و سریع‌ ترین سخت‌افزارها بهره می برد. پردازنده‌ آن اینتل Core i9-12900H است که با گرافیک انویدیا GeForce RTX 3080 Ti قدرت فوق العاده بالایی را به شما هدیه می دهد. این مدل ایسوس برای اجرای تمام برنامه های سنگین مناسب است. رم آن از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت است و حافظه‌ی ذخیره‌سازی از ۱ تا ۲ ترابایت می باشد که با توجه به آن قیمت این دستگاه تعیین می شود.

چه لپتاپی برای بازی مناسب است؟

ام‌اس‌آی Raider GE66 12UGS

این محصول دارای پردازنده‌ Core i7-12700H و گرافیک انویدیا RTX 3070 Ti می باشد. رم ۱۶ گیگابایتی این لپتاپ مخصوص بازی از نوع بسیار پرسرعت DDR5-4800 است. نمایشگر این دستگاه  ابعاد ۱۵/۶ اینچی دارد. وبکم آن نیز رزولوشن 1080p دارد.

ام‌اس‌آی Vector GP76 12UGS

این دستگاه از نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل Core i7  با گرافیک انویدیا RTX 3070 Ti است. با این لپتاپ می توانید بازی های سنگین را با بهترین کیفیت اجرا کنید. رم آن ۱۶ گیگابایت DDR4 است و دارای ۱ ترابایت حافظه‌ SSD از نوع M.2 NVMe PCIe Gen4 ×4 می باشد. نمایشگر آن ۱۷/۳ اینچی FHD است. کیبورد آن جزیره ای است و دارای نور پس‌زمینه می باشد.

ایسوس Strix G15

این مدل دارای انواع مختلفی است که نسخه‌ای که پردازنده‌ آن Ryzen 9 5900HX است و گرافیک AMD RX6800M دارد و دارای نمایشگر ۱۵/۶ اینچی است، بهترین مدل آن محسوب می‌شود. این دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ است. این محصول طراحی جذابی دارد. دارای ۳ درگاه USB3 است و یک درگاه تایپ C دارد. کیبورد آن نیز دارای نور پس‌زمینه است.

Legion 5 Pro-E لنوو

این دستگاه مخصوص بازی دارای پردازنده‌ قدرتمند Ryzen 7 5800H است که با گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 و حافظه‌ی ۶ گیگابایتی GDDR6 عملکردی عالی دارد. نمایشگر آن ۱۶ اینچی است و دارای رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ SSD می باشد. این دستگاه ۴ درگاه USB3 و دو درگاه تایپ C دارد. به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید تا انواع لپتاپ گیمینگ را مشاهده کرده و اطلاعات کاملی در مورد آنها کسب کنید.

برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا به آدرس www.berozkala.com مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل کنید.

برچسب ها: لپ تاپ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان