تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون استاندار البرز: با ورود نیروهای کمکی، تعدادی از آشوبگران حوادث امروز کرج دستگیر شدند

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از دستگیری تعدادی از آشوبگران درگیری‌های صبح امروز با ورود نیروهای کمکی خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و استان در آرامش است.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از دستگیری تعدادی از معترضین در درگیری‌های صبح امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و استان در آرامش است.

مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آشوب‌های صبح امروز در اتوبان کرج-قزوین، گفت: ظهر امروز اراذل و اوباش با ایجاد آشوب و اغتشاش، تردد خودروها در مسیر آزادراه کرج، محدوده بهشت سکینه را با مشکل مواجه کردند.

معاون سیاسی استانداری البرز بیان کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.

وی با اشاره به اینکه عوامل انتظامی و بسیجی در محل آشوب‌ها حاضر بودند، اظهار کرد: متاسفانه در پی درگیری بسیجیان و نیروی انتظامی با آشوبگران، یکی از نیروهای بسیجی استان البرز جان خود را از دست داد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین اوباش با حمله به نیروی انتظامی، تعدادی از ماموران را مجروح کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز ادامه داد: با ورود نیروهای کمکی تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شدند و وضعیت به حالت عادی برگشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت در استان البرز عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
3
6
بازم شروع شد آخه میگفتین تمومه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
نه تمام نشد.
چون در آمریکا اگر پلیسی حتی راهنمای اندکی احساس ناامنی کند به رگبار می‌بندد و اینجا جوان رشید مردم را می‌فرستند بدون اجازه تیر تا شهید بشه که شما نگین خشونت به کار بردند.
پیکر شهید امروز را عریان مثل اباعبدلله در بیابان بعد از سنگ و چوب زدن و شکنجه رها کردند.
السلام علیک یا اباعبدلله
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان