تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 96 می‎شود

سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی گفته است در انتخابات آینده ریاست جمهوری نامزد خواهد شد.
رویداد۲۴-سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی گفته است در انتخابات آینده ریاست جمهوری نامزد خواهد شد.
 
 پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روح تازه ای را به اردوگاه مخالفان حسن روحانی دوانده و انگیزه برخی از چهره های اصولگرا برای نامزدی در انتخابات را بیشتر کرده است.
 
گویا تصمیم جلیلی برای نامزدی در انتخابات ربطی به انتخاب ترامپ ندارد و او آمادگی خود برای حضور در انتخابات را دو هفته پیش اعلام کرده است.
 
گفته می شود جلیلی اخیرا با تحلیل اوضاع کشور به برخی همفکرانش گفته است که اکنون دیگر همه متوجه شده اند که برجام شکست خورده و نظرات ما درباره برجام به اثبات رسیده است.
 
به گفته جلیلی، با شکست برجام و اثبات درستی مواضع او در دوران مذاکرات هسته ای، مردم در این دوره به او رای خواهند داد.
 
جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل نیز شرکت کرده بود اما علیرغم حمایت غیررسمی محمود احمدی نژاد، وی با کسب تنها 4 میلیون رای شکست خورد.
 
براساس اخبار به دست آمده احمدی نژاد برنامه ای برای حمایت از آقای جلیلی و یا هیچ نامزد دیگر انتخابات ندارد. از نظر آقای احمدی نژاد، نامزدهایی که یک یا چندبار در انتخابات شرکت کرده و رای نیاورده اند دیگر به مصلحت خودشان هم نیست که در انتخابات شرکت کنند.
 
احتمالا اشاره وی به احتمال نامزدی محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز می باشد که تاکنون در دو بار در انتخابات نامزد شده است و پیش بینی می شود این بار نیز یکی از نامزدهای اصلی اصولگرایان خواهد بود
نظرات شما
پیشخوان