تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۱
مهرداد عبدی:

ما هم قهرمان می‌شدیم خوشحالی نمی‌کردیم/ یادتان نرود استقلال را چگونه حذف کردیم

بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: نباید یادمان برود که نساجی فصل پیش در ورزشگاه آزادی برابر چشمان هواداران استقلال این تیم را از جام حذفی حذف کرد.

ما هم قهرمان می‌شدیم خوشحالی نمی‌کردیم/ یادتان نرود استقلال را چگونه حذف کردیم
رویداد۲۴ مهرداد عبدی بازیکن نساجی در خصوص بازی سوپرجام ایران که با قهرمانی استقلال به پایان رسید، صحبت کرد. مصاحبه مهرداد عبدی را در ادامه می‌خوانید:

قبل از بازی سوپرجام برای رزرو هتل به مشکل خوردید؟

من به طور دقیق در جریان نبودم و فقط از اعضای باشگاه می‌شنیدم که همچین مشکلی هست، اما در نهایت حل شد و توانستیم هتلی در کرمانشاه رزرو کنیم.

هواداران استقلال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند؟

بله. تعداد آن‌ها کم هم نبود. شاید شما فکر کنید ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر، اما تعداد آن‌ها به ۱۰۰۰ نفر هم می‌رسید و جایی نشسته بودند که دوربین‌های صداسیما نتوانند تصویر آن‌ها را بگیرند.


بیشتر بخوانید: استوری تاریخی ستاره استقلال برای پرسپولیسی‌ها


کریم اسلامی گفت فحاشی هم کرده اند. همچین موضوعی را تایید می‌کنی؟

بله تایید می‌کنم هوادارانی که آنجا حاضر بودند به بازیکنان و کادر فنی ما فحاشی کردند. این افراد بازیکن یا کادر استقلال نبودند. هواداران عادی این تیم بودند. نمی‌دانم چطوری وارد استادیوم شدند.

محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه اخیر خودشون گفتند نساجی در حد استقلال نبود و مسئولین نساجی فقط حرف پوچ می‌زدند، نظرت چیه؟

ایشون پیشکسوت هستند و احترامشون واجبه، اما این طرز صحبت کردن مناسب یک پیشکسوت نیست. نباید یادمان برود که نساجی فصل پیش در ورزشگاه آزادی برابر چشمان هواداران استقلال این تیم را از جام حذفی حذف کرد.

بازیکنان استقلال پس از قهرمانی شادی نکردند. اگر شما قهرمان می‌شدید همچین برنامه‌ای داشتید؟

بله شاید ما هم همچین برنامه‌ای داشتیم و خوشحالی نمی‌کردیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان