تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

ماسک: منتظر کارهای احمقانه زیادی در توییتر باشید!

ایلان ماسک با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد قرار است طی ماه‌های آتی شاهد تغییرات عجیبی در توییتر باشیم.

ایلان ماسک
رویداد۲۴ مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، از فالوورهایش خواسته است تا برای «اتفاقات احمقانه زیادی در ماه‌های آینده» در پلتفرم تازه خریداری شده‌ی او آماده شوند.

به گزارش cointelegraph، مدیرعامل تسلا، که اکنون مدیر توییتر نیز است، از زمان تصدی این شرکت در ۲۷ اکتبر، تغییرات زیادی در پلتفرم مذکور ایجاد کرده و اکنون متعهد شده در ماه‌های آینده به کار خود ادامه دهد.

وی با انتشار توییتی در صفحه‌ی خود نوشت: «لطفا توجه داشته باشید که توییتر در ماه‌های آینده کار‌های احمقانه زیادی انجام خواهد داد. آنچه که نتیجه می‌دهد حفظ می‌کنیم و آنچه کار نمی‌کند تغییر می‌دهیم.»

گفتنی است که از زمان تصاحب توییتر، ماسک در حال اعمال چندین تغییر در پلتفرم مذکور است. برای مثال، مدل اشتراک ماهانه ۸ دلاری که به کاربران امکان می‌دهد تیک آبی دریافت کرده و در میان کاربران دیگر در اولویت قرار بگیرند.


بیشتربخوانید: ایلان ماسک فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای در ایران را تایید کرد


در جلسه پرسش و پاسخ Twitter Spaces که در ۹ نوامبر برگزار شد، از ماسک پرسیدند که نظرش در مورد تبلیغات توییتر چیست. وی در پاسخ گفت: «یکی از روش‌هایی که می‌خواهیم به چنین مسئله‌ای رسیدگی کنیم، ادغام تبلیغات در توییت‌های پیبشنهاد شده (recommended) است.»

یکی از کارمندان توییتر می‌گوید: «ایلان مایل است موارد زیادی را امتحان کند؛ بسیاری شکست خواهند خورد، برخی نیز موفق می‌شوند. هدف، یافتن ترکیب مناسبی از تغییرات موفق برای تضمین سلامت و رشد بلندمدت کسب‌و‌کار است.»

ماسک همچنین تغییراتی مانند افزودن متن طولانی به توییت‌ها، بهبود عملکرد جستجو، تشکیل شورای نظارت محتوا، بازگرداندن ویدیو‌های کوتاه مانند Vines و اضافه کردن پیام‌های خصوصی پولی به بعضی کاربران را پیشنهاد کرده است.

شایان ذکر است که پس از نهایی کردن قرارداد خرید توییتر، ماسک تغییراتی را نیز در خود شرکت ایجاد کرده که از آن‌ها می‌توان به اخراج مدیران ارشد، اخراج هیئت مدیره، خصوصی کردن شرکت و اخراج ۵۰ درصد از نیروی کار اشاره کرد.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایلان ماسک
نظرات شما
پیشخوان