تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

خریداران دلار عقب نشینی کردند/ پیش بینی قیمت دلار

اقتصادنیوز: گفته می‌شود در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرده است. برخی از معامله گران باور دارند سیگنال شروع دوباره مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی تا حدی خریداران را عقب برده است.

خریداران دلار عقب نشینی کردند/ پیش بینی قیمت دلار

رویداد۲۴ به گزارش اقتصادنیوز، گفته می‌شود بازار ارز تهران از اواسط هفته گذشته شاهد قدرت نمایی نهاد مرکزی بازار ساز بوده است.

قیمت دلار پشت چراغ قرمز

بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران نشان می‌دهد که نرخ دلار در روز گذشته پشت چراغ قرمز متوقف شده و حرکت صعودی خاصی را ثبت نکرده است.

عقب نشینی خریداران دلار

گفته می‌شود در معاملات پشت خطی دیشب نرخ دلار نوسان محدودی را ثبت کرده است. برخی از معامله گران باور دارند سیگنال شروع دوباره مذاکرات با آژانس بین المللی انرژی اتمی تا حدی خریداران را عقب برده است. این در حالی است که دسته دیگری معتقدند بالا بودن سطح عرضه ارز زمینه ساز عقب نشنیی دلار شده است.


بیشتر بخوانید: رفت و برگشت عجیب قیمت طلا در بازار


قیمت دلار در حال اصلاح

گروهی از معامله گران نیز عنوان می‌کنند پس از یک دوره افزایش قیمت، طبیعی بود که دلار در مسیر اصلاح قرار بگیرد و بخشی از رشد تجربه شده را از دست بدهد.

با این حال برخی از فعالان بازار می‌گفتند تا زمانی که بازارساز جهت انتظارات صعودی را تغییر ندهد تزریق عرضه صرفا به عنوان یک مُسکن کوتاه مدت عمل خواهد کرد و احتمال افزایش قیمت دلار در بلند مدت وجود دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت دلار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
0
حنای مذاکرات خیلی وقت هست که دیگر رنگ ندارد. هم کشورهای غربی رویکرد متفاوتی در پیش گرفتن هم شرایط در امریکا در حال تغییر هست و هم شرایط داخلی به عقب بر نمیگردد. علت فقط ارز پاشی هست وگرنه در به همان پاشنه میچرخد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان