تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
معاون اول رییس جمهور با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد؛

تشکر آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رییس جمهور در ادامه سفر خود به قم با آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از اقدامات انجام شده دولت و برنامه‌های آتی ارائه کرد و گفت: دولت برای توسعه کشور و ارتقاء وضعیت معیشتی مردم بخصوص اقشار کم درآمد اهتمام جدی دارد.

تشکر آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور

رویداد۲۴  محمد مخبر عصر امروز (سه شنبه) در این دیدار با اشاره به حمایت‌های دشمنان از جریانات و آشوب‌های اخیر در کشور، گفت: به لطف خدا و با درایت و بصیرت مردم، توطئه دشمنان راه به جایی پیدا نکرده و خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد نخواهد شد و این مسائل ما را از مسیر توسعه و پیشرفت کشور منحرف نخواهد کرد.

معاون اول رییس جمهور اصلاح و رفع مشکلات مزمن اقتصادی کشور را از اولویت‌های اصلی دولت برشمرد و افزود: دولت برنامه ریزی‌های دقیقی برای بهبود عملکرد بانک ها، مهار تورم، افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغالزایی، توسعه ترانزیت و تولید مسکن دارد و اعتبارات مناسبی را برای اجرای این برنامه‌های پیش‌بینی کرده است.

دکتر مخبر همچنین ارتباط با روحانیت و استفاده از رهنمود‌های مراجع تقلید را از رویکرد‌های جدی دولت خواند و افزود: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور نگاه ویژه‌ای نسبت به نظرات راهگشای روحانیت، حوزه و بویژه مراجع عظام تقلید دارد و از دریافت رهنمود‌ها استقبال می‌کند.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در ابتدا بابت گزارش امیدبخش معاون اول رئیس جمهور تشکر کردند و در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص برخی مسائل اقتصادی کشور مطرح کردند که معاون اول رئیس جمهور نیز درباره آن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان