تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟/ خصوصیات متولدین این سال

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟ خصوصیات متولدین این سال چیست؟ کسانی که در این سال متولد می‌شوند...

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟ / خصوصیات متولدین این سال

رویداد۲۴ نازنین احمدی نوشت: با رسیدن سال جدید، شاید شما نیز می‌خواهید بدانید که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است و بدانید که متولدین این سال دارای چه خصوصیت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری هستند. شاید خودتان و یا عزیزانتان را بتوانید با خواندن این مطلب و به خاطر سپردن ویژگی‌هایشان خوشحال کنید و یا حتی هدیه‌هایی برایشان فراهم کنید که باعث شادی و خوش‌شانسیشان شود. در ادامه از ابتدا خواهیم گفت که اصلاً ریشۀ تعیین حیوان هر سال چیست و پس از آن، به این موضوع خواهیم پرداخت که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است و این سال چه ویژگی‌هایی برای متولدینِ خود دارد. در انتها نیز به ویژگی‌های متولدین این سال اشاره کرده‌ایم و تمام چیز‌هایی که باعث خوش‌شانسی و بدشانسیشان هستند را نام برده‌ایم.

تاریخچه ی تعیین حیوان هر سال

احتمالاً اولین دفعه‌ای نباشد که «حیوان سال» به گوشتان خورده باشد. اما شاید از خودتان بپرسید که اصلاً معنای «حیوان سال» چیست؟ و چرا برخی می‌خواهند بدانند که برای مثال سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟

در دنیا این موضوع را با نام «زودیاک چینی» می‌شناسند. زودیاک چینی به معنای منطقةالبروج یا دایره‌ای که ۱۲ برج سال بر روی آن واقع شدند است. این مسئله ریشه در دو نوع گاه‌شماری دارد:
۱- گاه‌شماری قمری
۲- گاه‌شماری چینی

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است

به گزارش رویداد24 بر طبق زودیاک چینی که در بخش قبل به آن اشاره شد، می‌توان دریافت که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است و حتی اگر در سال‌های پیش این موضوع را می‌دانستید، می‌توانستید پیش‌بینی کنید که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟

سال ۱۴۰۱، سال ببر است.

اما اگر می‌خواهید واضح‌تر بدانید که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است، به تعبیری دقیق‌تر و برگرفته از زودیاک چینی، بایستی گفت که سال ۱۴۰۱ سال «ببر آبی» است. اشتباه نکنید، در اینجا آبی‌بودن به معنای رنگ آبی نیست.

آب یکی از ۵ عناصر زودیاک چینی است که نشانگر چابکی، چالاکی، مهارت و فصاحت و سخنوری است.
طالع‌بینی چینی هر سال را به یکی از پنج عنصر (فلز، آب، چوب، زمین و آتش) اختصاص می‌دهد. وقتی این ۵ عنصر را با چرخۀ ۱۲ سالۀ نشانه‌های حیوانات ترکیب کنید، یک چرخه ۶۰ ساله به دست می‌آید.
به این ترتیب شاید کافی نباشد که فقط بدانید سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است و بهتر است این نکته را نیز یاد بگیرید که حیوانِ سال ۱۴۰۱ یا همان سال ببر آبی، هر ۶۰ سال یک‌بار رخ می‌دهد.

خصوصیات سال ببر

حالا که می‌دانید سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است، بهتر است به این بپردازیم که خصوصیات سال ببر چیستند؟

در حوزۀ عشق و مسائل عاطفی، اگر بدانید که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است به راحتی می‌توانید در زندگی مشترک خود موفق باشید. سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای ازدواج ببر‌ها است. ببر‌ها در حقیقت همان کسانی هستند که در سال ببر به دنیا آمده‌اند. ببر‌های مجرد شانس زیادی برای یافتن دوستان اجتماعی و یار زندگیِ خود خواهند داشت.

پس از اینکه متوجه شدید که سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است، به خبر‌های خوشی که در پیش رویتان است حتماً توجه داشته باشید.

ببر‌ها در سال ۱۴۰۱ فرصت‌هایی برای ترفیع مقام خواهند داشت. شما پس از سال‌ها کار سخت در نهایت تایید رهبران و مدیران خود را دریافت خواهید کرد. اما سعی کنید خیلی پرمخاطب نباشید و چراغ‌خاموش به کارهایتان ادامه دهید؛ در غیر این صورت ممکن است دچار مشکلاتی از جمله حسادت همکارانِ زیردستیِ خود شوید.

برای آن‌هایی که می‌دانند سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است، مسئلۀ ثروت ارزش و اهمیت بالایی دارد.
ببر‌ها در سال ۱۴۰۱ باید مراقب واردشدن به روابط پولی با دیگران باشند. انتظار یک سود بادآورده بزرگ یا یک دستاورد بزرگ بی‌دلیل را نداشته باشید. اگر میزان پولی را که دارید به صورت منطقی هزینه کنید، این موضوع به شما کمک می‌کند تا سال ۱۴۰۱ را با سختی کم‌تری پشت سر بگذارید. در این سال به متولدین سال ببرپیشنهاد نمی‌شود که در سهام یا صندوق‌های سرمایه، سرمایه‌گذاری کنند.

در بخش‌های بعد، خواهیم گفت که چه رنگ‌هایی تأثیر مهمی بر این سه حوزۀ زندگی ببر‌ها خواهد داشت.

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟ / خصوصیات متولدین این سال

خصوصیات متولدین سال ببر

حالا با دانستن اینکه سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است اگر شما و یا دوست و عشقتان نیز متولد سال ببر هستید باید بدانید که متولدین این سال چه خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند.

پیش از همه شاید بد نباشد که بدانید چه کسانی متولد سال ببر هستند. متولدین سال‌های زیر، ببر هستند:
۱۳۰۵، ۱۳۱۷، ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷ و ۱۳۸۹ .دقت داشته باشید که با فرض اینکه می‌دانید سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است، این سال از لیست بالا حذف شده است.

اعداد شانس و بدشانسی متولدین سال ببر

از جمله ویژگی‌های کسانی که در سال ببر متولد شده‌اند این است که اعداد شانس آن‌ها، اعداد ۱، ۳ و ۴ است. اما باید توجه کنید که اعداد بدشانسی‌آور متولدین سال ببر ۶، ۷ و ۸ هستند. حتما دقت کنید که برای ببر‌ها حتی التقاط این اعداد نیز بدشانسی دارند (مثلا ۶۷، یا ۸۷).

رنگ‌های شانس و نامیمون متولدین سال ببر

شاید جالب باشد که بدانید برای متولدین سال ببر، رنگ‌های آبی، خاکستری و نارنجی، رنگ‌های شانس آن‌ها هستند و باعث خوش‌یمنی می‌شوند. اما رنگ قهوه‌ای رنگ بدیمنی برای متولدین سال ببر به حساب می‌آید.
برای ببر‌ها در سال ۱۴۰۱، رنگ نارنجی به بهبود ثروت کمک می‌کند. رنگ سیاه به بهبود پیشرفت شغلی کمک می‌کند و آبی نیز به جستجوی شادیِ حاصل از عشق‌ورزی کمک می‌کند. به متولدین سال ببر توصیه می‌شود امسال از رنگ‌های قهوه‌ای، طلایی و نقره‌ای خودداری کنند.

سال ۱۴۰۱ سال چه حیوانی است؟ / خصوصیات متولدین این سال

گل‌های شانس متولدین سال ببر

در زودیاک چینی، حتی برای متولدین سال ببر نیز گل‌هایی تعریف شده‌اند که باعث خوش‌شانسی ببر‌ها می‌شوند. این گل‌ها شامل زنبق زرد و گل سینره هستند.

خصوصیات شخصیتی و رفتاری متولدین سال ببر

افرادی که در یک سال ببر متولد می‌شوند، شجاع، رقابتی، غیرقابل پیش‌بینی و با اعتمادبه‌نفس هستند. آن‌ها بسیار جذاب و مورد پسند دیگران هستند. اما گاهی اوقات آن‌ها احتمالاً تندخو، تحریک‌پذیر و زیاده‌رو و افراط‌گر هستند.

متولدین سال ببر با شخصیتی محکم و قضاوت‌های سرسختانه، فعالانه کار می‌کنند و با جسارت خود را در محیط ابراز می‌کنند و کار‌ها را به شیوه‌ای خودسرانه و بدون نگرانی از دیگران انجام می‌دهند. آن‌ها مقتدر هستند و هرگز حرفی که زده‌اند را تغییر نمی‌دهند.

آن‌ها می‌توانند با اعتماد به‌نفس زیاد و صلابتی تسلیم‌ناپذیر، رهبرانی شایسته باشند. آنها برای هیچ‌چیزی آماده نخواهند شد، اما می¬توانند با هر چیزی که پیش رویشان می آید، مقابله کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان